خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

طراحي سايت كلينيك زيبايي

طراحي سايت كلينيك زيبايي چيست؟ طراحي سايت كلينيك پوست، مو و زيبايي چه كمكي به ما مي كند؟ در اين مطلب براي شما راهنماي طراحي وب سايت كلينيك زيبايي آماده كرده ايم، كلينيك هاي زيبايي جز مشاغلي مي باشند كه مي توانند با داشتن يك سايت پويا و حرفه اي خدمات خود را به مخاطبين خود عرضه كنند.

داشتن يك سايت پويا و حرفه اي هم اكنون مورد نياز هر كسب و كاري است، با داشتن يك سايت و بهينه سازي صفحات آن براي موتورهاي جستجو شما مي توانيد خدمات خود را به همه افراد در سراسر دنيا معرفي كنيد و از اين طريق حوزه كسب و كار خود را گسترش دهيد. 

چرا به طراحي سايت كلينيك زيبايي نيازمنديم؟

افراد پيش از مراجعه به كلينيك هاي زيبايي اقدام به جست وجو در اينترنت مي كنند. از اين رو داشتن يك سايت كلينيك زيبايي به جذب مشتري كمك مي كند. هم اكنون بسياري از كلينيك هاي زيبايي اقدام به طراحي سايت براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان خود مي كنند. طراحي سايت كلينيك زيبايي

داشتن يك سايت براي كلينيك زيبايي به منزله داشتن يك كلينيك 24 ساعته مي باشد. شما مي توانيد از طريق سايت خود به صورت آنلاين به مشتريان خود مشاوره بدهيد و همينطور مي توانيد يك سيستم نوبت دهي الكترونيكي طراحي كنيد و از اين طريق به مشتريان خود نوبت دهيد و از ازدحام در كلينيك جلوگيري كنيد.

يكي ديگر از مزيت هايبسيار مهم داشتن يك سايت براي كلينيك زيبايي، جذب مشتريان بالقوه مي باشد. همانطور كه گفتيم، افراد پيش از آن كه اقدام به انجام كاري كنند، در اينترنت درباره آن جست وجو مي كنند. اين عمل در رابطه با افرادي كه به دنبال دريافت خدمات زيبايي مي باشند هم صدق مي كند. حال تصور كنيد فردي قصد انجام عمل زيبايي بيني را داشته باشد پيش از هر كاري در اينترنت به دنبال آن مي رود و مطالبي در رابطه با آن مي خواند.

حال فكر كنيد كه يكي از مقالاتي كه به سراغ آن مي رود، مقاله جراحي بيني سايت شما بوده و مخاطب پس از مطالعه آن به سراغ بخش هاي ديگر سايتتان هم مي رود و پس از مشاوره آنلايني كه به او ارائه مي دهيد، ترغيب به گرفتن نوبت مي شود. با اينكار شما توانسته ايد يك مشتري بالقوه كه قصد انجام جراحي زيبايي دارد را جذب كلينيك خود كنيد. 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۸:۵۶ توسط:الفبا وب موضوع:

به زبان ساده هوش مصنوعي چيست؟

به زبان ساده هوش مصنوعي چيست؟ آيا ربات‌ها همان هوش مصنوعي (AI) هستند كه همه در موردشان صحبت مي‌كنند؟ هوش مصنوعي چه كارهايي را انجام مي‌دهد؟ آيا آينده نسل بشر در خطر است؟ هوش مصنوعي چگونه فكر مي‌كند؟ اگر شما هم جزء كساني هستيد كه واژه هوش مصنوعي به گوشتان خورده اما نمي‌دانيد كه هوش مصنوعي چيست يا آشنايي شما با هوش مصنوعي از طريق فيلم‌هاي تخيلي است كه ديده‌ايد و درك درستي از هوش مصنوعي نداريد، ما در اين مقاله قصد داريم تا مفهوم واقعي هوش مصنوعي و هر آن چه كه بايد در موردش بدانيد را به شما بگوييم. پس در ادامه با ما و كلاس هاي آموزش هوش مصنوعي همراه باشيد.

هوش مصنوعي چيست؟

خيلي از افراد هنوز هم با شنيدن واژه هوش مصنوعي به ربات ها فكر مي كنند و تصور مي كنند كه منظور از هوش مصنوعي همان ربات هاي بي احساسي هستند كه براي انجام راحت تر كارها طراحي شده‌اند و قرار است در آينده جاي انسان ها را بگيرند. مسئول اين نوع تفكر به احتمال زياد فيلم هاي علمي و تخيلي است اما واقعيت با آنچه كه تصور مي شود تفاوت دارد.
هوش مصنوعي به انگليسي Artificial intelligence كه به طور مخفف آن را AI نيز مي‌نامند، در واقع تكنولوژي است كه به نحوي قابليت تفكر دارد. البته اين قابليت تفكر با چيزي كه ما به عنوان تفكر انساني مي‌شناسيم تا حد زيادي تفاوت دارد، اما در حقيقت سعي دارد تا از آن تقليد كند.

امروزه شايد هوش مصنوعي به آن شكلي كه تصور مي‌كنيم وجود نداشته باشد اما باز هم بسياري از كارهايي كه روزانه انجام مي‌دهيم، مانند جستجوي اينترنت يا گشت و گذار در صفحات شبكه‌هاي اجتماعي و غيره، همه متاثر از هوش مصنوعي است و در حقيقت در اين مواقع داريم از آن استفاده مي‌كنيم. انقدر اين استفاده نا ملموس است و به آن عادت كرده ايم كه در آن لحظه حس نمي‌كنيم كه داريم از هوش مصنوعي استفاده مي‌كنيم. دليل اصلي آن اين است كه نمي‌دانيم هوش مصنوعي واقعا چيست و چه كارهايي انجام مي‌دهد. از آنجايي كه آينده ازآن هوش مصنوعي خواهد بود بهتر است به جاي نگران بودن در مورد هوش مصنوعي ياد بگيريم كه چه كارهايي را مي‌توانيم با آن انجام دهيم و اطلاعاتمان را در اين زمينه بيشتر كنيم.

براي اطلاع از زمان و جزئيات برگزاري كلاس ها، روي مباحث مورد نظر كليك كنيد
بوت كمپ متخصص ماشين لرنينگ
بوت كمپ يادگيري عميق و شبكه هاي عصبي
بوت كمپ پردازش زبان طبيعي
بوت كمپ متخصص يادگيري ماشين

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۴۶ توسط:الفبا وب موضوع: