خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

صنعت الكترونيك و اتوماسيون صنعتي

نمايندگي زيمنس چيست؟ يكي از بزرگ ترين و معروف ترين كمپاني هاي دنيا در حوزه صنعت الكترونيك و اتوماسيون صنعتي، شركت آلماني زيمنس است. در واقع از بهترين محصولات موجود در بازارهاي جهاني در زمينه قطعات صنعتي همچون انواع PLC، درايوها و تجهيزات فشارضعيف مربوط به برند Siemens است. امروزه بسياري از صنايع با چالش هاي افزايش بهره وري، بهبود كيفيت محصول و خدمات، همچنين كاهش تلفات انرژي و هزينه هاي جانبي روبه رو هستند.

از همين رو مي توان گفت يكي از راهكارهاي برون رفت از چنين چالش هايي استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته و محصولات باكيفيت اتوماسيون صنعتي و تجهيزات برق صنعتي است؛ اما چقدر با محصولات شركت زيمنس آشنا هستيد؟ آيا بهترين نمايندگي كمپاني زيمنس در ايران را مي شناسيد؟ در ادامه اين متن ما را همراهي كنيد تا به معرفي محصولات اين شركت بزرگ و معتبرترين نمايندگي زيمنس در تهران بپردازيم.

معرفي شركت زيمنس

زيمنس به عنوان يكي از كمپاني هاي بزرگ و معروف در دنياي تكنولوژي و الكترونيك شناخته مي شود كه تاريخچه اي طولاني در توسعه و توليد تجهيزات الكترونيك و اتوماسيون صنعتي موردنياز صنايع مختلف دارد. شركت Siemens يك كمپاني چندمليتي آلماني است كه در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست ورنر فون زيمنس با ساخت دستگاه پوينتر تلگراف بنيان گذاري شد؛ سپس با مشاركت يوهان هالسكه، طراح حرفه اي مكانيك، شركت زيمنس هالسكه را در شهر برلين تأسيس كرد.

اين شركت با بيش از ۱۷۵ سال تاريخچه درخشان هدف خود را توسعه زيرساخت ها، همچنين عرضه و توزيع خدمات، محصولات و راه حل هاي افزايش بهره وري براي صنايع مختلف قرار داده است. كمپاني زيمنس در زمينه هاي گوناگون ازجمله انرژي هاي نو و تجديدپذير، تجهيزات مخابراتي، صنايع روشنايي، محصولات پزشكي، حمل و نقل و اتوماسيون صنعتي و ساختماني فعاليت دارد؛ به همين دليل به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي فناوري و صنعتي جهان با حدود ۳۸۰ هزار كارمند در بيش از ۲۰۰ كشور خدمات و محصولات خود را عرضه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۴:۴۹ توسط:الفبا وب موضوع: