خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

عايق صوتي روكار

بيشتر ما انسان ها از صدا ها آرامش دريافت ميكنيم و بهترين لحظات زندگي خود را با يك صداي زيبا و دلنشين ،آن را  در قلب و ذهن خود به يادماندني ميكنيم. يا گاهي به طبيعت رفته تا صداي طبيعت را عامل آرامش خود ساخته و آخر هفته به ياد ماندني و آرامش وصف ناشدني را براي خود داشته باشيم،صداي خنده و بازي كودكانمان گاهي بهترين صدايي ميتواند باشد كه به گوشمان خورده.

اما آيا تا بحال پيش آمده است كه وسط شلوغي خيابان و هياهو و شلوغي احساس آرامش كنيد؟ يا حتي تا بحال پيش آمده برايتان كه پنجره اتاق خود را باز كنيد و صداي عبور وسايل نقليه و بوق و شلوغي باعث ايجاد ارامش شما شود يا اصلا برايتان مهم نباشد و اصلا موجب اذيت شما نشود؟ و يا صداي تلوزيون همسايه براي شما جذاب و دلنشين باشد؟صداي گريه نوزاد در نيمه شب ها از ديوار همسايه چطور،جالب است يا با آن اصلا مشكلي نداريد؟؟

و هزاران صداي ديگر كه روزانه آن را در اطراف خود ميشنويم،آيا در همه حال و در همه زمان قابل تحمل و زيباست؟صداي موسيقي هميشه برايتان آرامش و شادي به همراه دارد؟

پس ميبينيم و آن را هر روزه احساس ميكنيم كه گاهي همه ما به سكوت مطلق نياز داريم تا از هياهو و شلوغي جداشده و تنها لحظاتي را تمركز كنيم.مثلا براي امتحان فردا ذهنمان را آماده كرده و در سكوت كارهايمان را انجام دهيم و يا اصلا افراد سالمند در آرامش استراحت كرده و يا …

همه ي ما انسان ها در برخي از ساعات روز ،حتي براي چند دقيقه نياز به آرامش داريم تا خود را براي ادامه زندگي و كار هاي روزمره آماده كنيم و روز پر انرژي را آغاز كنيم.

 

عايق صوتي روكار


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۲:۲۱ توسط:الفبا وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :