خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

شماره خودروبر بندر عباس

همانطور كه مي دانيد خودرهايي كه داراي پلاك ثبتي نيستند تا زماني كه پلاك نخورده باشند اجازه هيچ گونه تردد بين شهري و درون شهري را نخواهند داشت. بنابراين در چنين شرايطي براي حمل خودرو نياز به خودروبر كفي استاندارد بوده كه در امن ترين شرايط اتومبيل را جا به جا كند. براي ثبت سفارش با شماره خودروبر بندر عباس تماس بگيريد.

خودروبر پارستحويل خودروهاي سالم درب منزل

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه خودرو خود را براي تعمير به تعميرگاه فرستاده باشيد و يا خودرويي را از شركت درخواست داده ايد و مايليد آن را درب منزل تحويل بگيريد، در اين شرايط استفاده از كفي خودروبر بهترين انتخاب خواهد بود.

جايجايي خودروهايي با مشكل فني يا فرسوده

در شرايطي كه خودرو شما دچار نقص فني شده باشد بطوري كه امكان روشن كردن و يا جا به جايي آن وجود نداشته باشد تنها راه ممكن و ايمن براي انتقال خودرو به تعميرگاه استفاده از خودروبر خواهد بود. البته در گاهي به حدي خودرو فرسوده و از كار افتاده بوده كه باز هم امكان روشن شدن و حركت خودرو وجود ندارد. در اين شرايط هم بايد از خودروبر استفاده كرد.

حمل و نقل خودروهاي كلاسيك و قديمي

گاهي شما قصد جا به جايي خودروهاي كلاسيك و قديمي را داريد. اين خودروها بيشتر اجازه تردد نداشته و جنبه نمايشگاهي دارند در اين شرايط هم براي جا به جايي خودرو تنها گزينه ممكن استفاده از خودروبر كفي استاندارد خواهد بود.

حمل خودروهاي تصادفي

متاسفانه در برخي از حوادث رانندگي، شدت تصادف و خسارت وارده به حدي بوده كه امكان حركت خودرو به خودي خود وجود نداشته و احتمال تشديد خسارات وجود خواهد داشت. بنابراين در اين مواقع اولين اقدام براي جا به جايي خودرو تماس با مراكز حمل خودرو با كفي استاندارد است تا از بروز سوانح بعدي جلوگيري شود.

حمل ادوات و تجهيزات كشاوزي

گاهي بايد تا تجهيزات كشاورزي از مكاني به مكان ديگر جا به جا شود. از آنجايي كه امكان تردد اين وسايل در مسيرهاي جاده اي امكانپذير نيست بهتر است از خودروبر براي جا به جايي آن ها استفاده شود.

خودروبر پارسحمل ماشين آلات صنعتي يا وسايلي كه امكان تردد در جاده هاي شهري و بين شهري را ندارند

حمل ماشين آلات صنعتي به محل كارخانه يكي از موارد بسيار معمول است. در اين شرايط استفاده از خودروبر گزينه مناسبي خواهد بود. مواردي را در نظر بگيريد كه قصد جا به جايي وسيله نقليه اي را داريد كه امكان تردد آن روي خشكي وجود ندارد مانند قايق هاي تفريحي يا قايق موتوري. هرچند ممكن است به ندرت چنين نيازي حس شود اما باز در اين شرايط هم كفي خودروبر گزينه اول براي حمل است. براي اطلاع از هزينه ها با شماره خودروبر بندر عباس تماس بگيريد.

درباره شهر بندر عباس

استان هرمزگان با وسعت ۸/۶۸۴۷۵ كيلومتر مربع در جنوب ايران، ما بين مختصات جغرافيايي ۲۵ درجه و ۲۳ دقيقه تا ۲۸ درجه و ۵۷ دقيقه عرض شمالي و ۵۲ درجه و ۴۱ دقيقه تا ۵۹ درجه و ۱۵ دقيقه طول شرقي از نصف النهار گرينويچ واقع شده است. شهرستان بندرعباس در شمال تنگه هرمز قرار دارد و مركز استان هرمزگان است. وسعت اين شهرستان ۲۷۳۱۶ كيلومتر مربع است. در حال حاضر، استان هرمزگان داراي ۱۰ شهرستان، ۲۱ بخش و ۷۰ دهستان است. قريب به ۱۰۰۰ كيلومتر مرز آبي با خليج فارس و درياي عمان و تنگه استراتژيك هرمز وجهه خاصي به استان بخشيده است.

شهرستان بندرعباس در شمال تنگه هرمز قرار دارد. وسعت آن ۲۷۳۱۶ كيلومتر مربع است. اين شهرستان از سمت شمال به شهرستان حاجي آباد و از سمت شرق به شهرستان هاي ميناب و رودان، از غرب به شهرستانهاي: بندرخمير و بندر لنگه، و از جنوب به خليج فارس و جزيره قشم محدود است.

شهر بندر عباس مركز شهرستان بندر عباس است. وسعت اين شهر كه در ساحل خليج فارس واقع شده است حدود ۴۵ كيلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دريا ۱۰ متر است.

نزديك ترين شهر به بندرعباس شهر قشم (مركز جزيره قشم) با حدود ۲۸ كيلومتر است. فاصله بندرعباس تا تهران ۱۳۳۳ كيلومتر است.

شهر بندر عباس از شمال به ارتفاعات و كوه ها و از جنوب به دريا منتهي ميشود؛ بنابراين موضوع شيب عمومي شهر در راستاي شمال به جنوب است. بخش وسيع و قابل توجهي از شهر از جمله محله سورو در جنوب غربي شهر و جنوب خيابان امام خميني حد فاصل خور شيلات و خورگورسوزان و جنوب محله نخل ناخدا داراي سطحي هموار بوده واز ارتفاعي بين ۰٫۶ متر تا حداكثر ۵ از سطح دريا برخور دار است. در صورت نياز به عمليات خودروبري، مي توانيد با شماره خودروبر بندرعباس تماس بگيريد.

 

شماره خودروبر بندر عباس


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۴:۴۷ توسط:الفبا وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :