خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

آشنايي با خدمات خودرو بر

هم اكنون به علت پيشرفت صنعت خودروسازي و درنظر گرفتن نيازهاي شما در سراسر جهان خدمات امداد خودرو و خودرو بر ارائه مي گردد. اگر خطاي انساني را در صنعت حمل و نقل خودرو ناديده بگيريم، خودرو بر  از مطمئن ترين و كاراترين روش هاي حمل و نقل هستند. در ادامه بيشتر با انواع و نحوه كار آن ها آشنا مي شويم.

آشنايي با نحوه كار خودرو بر ها

سالانه كمپاني هاي مختلفي جهت عرضه خودروهاي خود به نمايشگاه ها و خريداران از خودرو بر ها استفاده مي كنند و براي اين نكته اهميت زيادي قائلند كه خودرو را بدون كاركرد و نو عرضه كنند. اما خودرو بر تنها مخصوص حمل خودروهاي صفر و بدون كاركرد نيست. اگر توجه كنيد روزانه خودروهاي زيادي را مي بينيم كه توسط خودرو هاي ديگري مثل يدك كش، كاميون، تريلي و … به علت خرابي يا تصادف حمل و نقل مي شوند. در سراسر ايران خدمات امداد خودرو وجود دارد و افراد در هر جايي كه باشند مي توانند تقاضاي خودرو بر و بررسي نقص فني خودرو را دهند.

چه ماشين هايي مناسب خودرو بر مي باشند؟

امروزه خودروها را با هواپيما، كشتي، قطار، كاميون خودرو بر و … به تمام نقاط جهان جا به جايي مي كنند. اين كاميون ها و خودرو برها به طور كامل مخصوص حمل خودرو طراحي و ساخته شده اند. اغلب جرثقيل هاي خودرو بر در جاده ها با چرخ گير و يا بدون چرخ گير در حال عبور و مرور مي باشند تا خودروهايي كه دچار آسيب مي شوند را تعمير و يا به تعميرگاه يدك كشي كنند.

خودرو بر هايي كه در اتوبارها مشغول فعاليت مي باشند به سه دسته خودرو برهاي سبك كه شامل وانت پرايد و وانت نيسان، خودرو برهاي نيمه سنگين كه شامل خاور، كاميون، ايسوزو، كاميونت و هيوندا، خودرو برهاي سنگين هستند كه تشكيل شده از تريلي، كفي، كمپرسي، ۲۰تن، ترانزيت، ترانزيت يخچالي، تريلي تانكر و … تقسيم بندي مي باشند.

براي مسيرهاي طولاني بهتر است از خودرو بر هايي كمك بگيريد كه از خصوصياتي مانند سبكي و عدم حساسيت به جريان باد برخوردار باشند. تريلي هاي هاي داراي كفي از مناسب ترين گزينه ها به شمار مي آيند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۰۳:۴۱ توسط:الفبا وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :