خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ

نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ به چه صورت است؟ تلفن ويپ چگونه كار مي كند؟ آيا مي خواهيد كار كردن با سيستم ويپ را ياد بگيريد؟ پس با ما همراه شويد! در اين مطلب به نحوه كار كردن سيستم تلفني ويپ مي پردازيم.

نحوه كار يك سرويس ويپ به اين صورت است كه صداي كاربر را از سيگنال هاي صوتي تبديل به داده هاي ديجيتال مي كند و در مرحله بعد همين داده هاي ديجيتال از طريق اينترنت ارسال مي شوند.

اگر كاربر ديگري از يك شماره تلفن معمولي تماس بگيرد، سيگنال قبل از اينكه به آن كاربر برسد، دوباره به سيگنال تلفن تبديل مي شود. نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ

از جمله قابليت هاي آن اين است كه مسيريابي تماس هاي ورودي و خروجي را به كمك شبكه هاي تلفن موجود انجام مي دهد. با اين حال، برخي از خدمات ويپ تنها از طريق رايانه يا تلفن ويپ در دسترس مي باشند.

چرا بايد از تلفن ويپ استفاده كنيم؟

دليل اينكه از تكنولوژي و سيستم ويپ به جاي خطوط تلفن هاي عادي يا همان PSTN مي خواهيم استفاده كنيم چيست؟ دليل هاي زياد و بسياري براي جواب به اين سوال است اما با چند دليل مختصر و مفيد ميخواهيم خدمت شما توضيح و ارائه دهيم، پس با تكنوكلاينت در ادامه بحث همراه باشيد.

اولين دليل، كاهش هزينه هاي ارتباطي با voip است، يعني با از بين بردن هزينه ها و كارهاي اضافي براي ارتباط بين شعب و كارمندان به صورت رايگان، با افرادي كه سيستم ويپ را در اختيار دارند مي توانيد داشته باشيد.

امكاناتي مانند صندوق هاي صوتي، پاسخ اتوماتيك به تماس ها، انتظار تماس، منو راهنما و بسياري از امكانات ديگر كه بدون نياز خريد تجهيزات اضافه با سيستم و هميشه با تكنولوژي ويپ مي باشد.

صحبت از تجهيزات شد، با كمك تكنولوژي VOIP به سادگي مي توانيد بدون خريد تجهيزات اضافه قابليت هايي مثل منشي تلفني اوتوماتيك و صندوق صوتي و همچنين با تلفن هاي آي پي كاركردي شبيه به تلفن هاي نرمال در اختيار شما خواهد بود. نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ

ويپ آپشن هاي زيادي مثل جابه جايي انتقال تماس در صورت در دسترس نبودن، دسترسي به خط شركت و حتي كيفيت صداي HD و ضبط مكالمات به صورت همزمان، شنود مكالمات به صورت همزمان، انتقال تماس به بيرون از مجموعه، تماس با سراسر جهان، موزيك انتظار، برقراري كنفرانس تصويري، عدم نياز به خريد گوشي هاي تلفني و پرداخت هزينه هاي اضافي و… را دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۸:۰۳ توسط:الفبا وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :