خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

اجاره خانه روزانه در غرب تهران

اجاره خانه روزانه در غرب تهران يكي از خدماتي است كه توسط تهران پلاك با بهترين قيمت و كيفيت ارائه مي گردد. در صورتي كه تصميم به اسكان كوتاه مدت در شهر تهران را داريد، مي توانيد از طريق آگهي هاي زير خانه موردنظرتان را پيدا كنيد و با توجه به امكانات موردنظر و قيمت ها يك انتخاب عالي داشته باشيد. براي رزرو خانه ها بايد با ما تماس بگيريد. اشاره كنيم كه در تهران پلاك سعي شده عكس هاي كامل از خانه ها تهيه شود تا انتخاب شما سريع تر و اسان تر صورت بگيرد! با 09129262946 تماس بگيريد، ما صبورانه به سوال هاي شما پاسخ مي دهيم!

جنت آباد نام محله اي در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداري تهران بوده كه از غرب به محله شهران، از شمال به ده حصارك، از شمال شرق به محله هاي پونك و چهارديواري و بزرگراه اشرفي اصفهاني و از جنوب به خيابان آيت الله كاشاني مي رسد. بلوار جنت آباد از جاده حصارك شروع و به خيابان آيت الله كاشاني ختم مي شود.  از شمال به جنوب به ترتيب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خيابان چهارباغ، خيابان ۳۵متري لاله با اين بلوار، چهارراه تشكيل مي دهند. از جمله خيابان هاي بزرگ كه به اين بلوار مي رسند، مي توان خيابان هاي ۲۰ و ۳۵ متري گستان را نام برد. در بين نام همه محله هاي غرب تهران، جنت آباد به خاطر داشتن بوستان هاي بسيار از آب و هواي بسيار مطبوعي برخوردار است. همينطور متمركز شدن چند مجتمع تجاري بزرگ مثل طوبي، سمرقند و كوروش اين محله را به يكي از قطب هاي تجاري تهران تبديل مي كند. براي اجاره خانه روزانه در غرب تهران مي توانيد همين حالا با ما تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۰:۳۵ توسط:الفبا وب موضوع:

اجاره هفتگي خانه در تهران

تهران پلاك يكي از بهترين سايت هاي است كه قصد دارد با اجاره هفتگي خانه در تهران با قيمت مناسب و خدمات با كيفيت رضايت شما را به دست آورد. اگر در شهر تهران مسافر هستيد و يا به هر علتي به اقامت كوتاه مدت در اين شهر نياز داريد، مي توانيد از موردهاي ارائه شده توسط اين سايت ديدن كنيد و به سرعت ثبت درخواست اجاره خانه موردنظر خود را انجام دهيد! هرگاه از موردهاي ارائه شده ديدن كرديد و مورد توجه شما قرار گرفتند مي توانيد با ما براي رزرو و اطلاعات بيشتر تماس بگيريد.

نكاتي براي اجاره آپارتمان مبله

در هنگام اجاره هفتگي خانه در تهران به صورت آنلاين به چند نكته قبل از نهايي كردن رزرو دقت كنيد.

  • اگر با خودروي شخصي قصد سفر به تهران داريد، بهتر است از وضعيت پاركينگ پيش از اجاره سوئيت مطلع شويد. براي اين منظور از مالك اطلاعات كافي در اين مورد را سوال بپرسيد.
  • پيش از اجاره آپارتمان يا سوئيت در تهران در مورد شرايط خاص از مالك سوال كنيد. به عنوان مثال اگر تعداد نفرات شما بيشتر از تعداد معين شده است، در اين مورد با مالك صحبت كنيد.
  • اگر حيوان خانگي به همراه داريد، بهتر است قبل از رزرو خانه يا سوئيت شرايط را از مالك سوال كنيد.

يكي از مزاياي اجاره هفتگي خانه در تهران اين است كه نيازي به هتل ها و قوانين سفت و سختشان نداريد، هتل هاي تهران هزينه هاي بسيار بالايي دارند و اصلا صرف نمي كند كه براي چند شب اقامت هزينه گزافي پرداخت كنيد، خانه هاي يك روزه و هفتگي داراي هزينه هاي بسيار كمتري هستند و با اثاثيه زندگي به شما تحويل داده مي شوند.

اجاره هفتگي خانه در تهران بدون نياز به پول پيش و با همه امكانات يك خانه كامل، معمولا صورت مي گيرد. پس اگر مسافر تهران بوديد، مي توانيد در هر منطقه اي از شمال شهر تا مركز و جنوب يك آپارتمان مبله اجاره كنيد و چند روز سفر خود به تهران را در جايي شبيه به خانه خودتان باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۳۷ توسط:الفبا وب موضوع: