خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

درخواست ساخت اپليكيشن

ساخت اپليكيشن چيست و چگونه مي تواند به ما كمك كند؟ براي ثبت درخواست ساخت اپليكيشن به كدام شركت اعتماد كنيم؟ هزينه ساخت يك اپليكيشن حرفه اي چقدر است؟  معمولا در گوشي موبايل هر يك از ما ده  ها اپليكيشن وجود دارد كه هر كدام نيازهاي خاصي را براي ما رفع مي كنند. 

طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

به همه مراحل ساخت، پياده سازي و منتشر كردن يك اپليكيشن فروشگاهي، طراحي اپليكيشن خريد اينترنتي گفته مي شود. اما چطوري مي توانيم طراحي اپليكيشن هاي اندرويد يا iOS را انجام دهيم؟ چند روش هست كه مي توانيد با كمك آن ها شروع به ساخت برنامه هاي اندرويدي  يا iOS كنيد و يك اپليكيشن داشته باشيد: 

  • سفارش دادن پروژه به برنامه نويس ها: معمولا كسي كه كسب و كاري دارد و نياز به اپليكيشن فروشگاهي دارد و هيچ علاقه و دانشي نسبت به برنامه نويسي ندارد از اين روش استفاده مي كند و با دادن مبلغي به برنامه نويس بسته به نوع اپليكيشن و امكاناتي كه اپليكيشن خواهد داشت طراحي شروع مي شود اين روش مزايا و معايب خودش را دارد. مثلا در صورتي كه نياز به تغييري باشد حتما بايد برنامه نويس آن كار را انجام دهد و نبود برنامه نويس يه جورايي مساله داشتن پشتيباني لغو مي شود.
  • طراحي اپليكيشن فروشگاهي با برنامه نويسي: در اكثر موارد كسي كه كسب و كاري دارد و نياز به فقط يك اپليكيشن دارد از روش اول براي داشتن يك اپليكيشن استفاده مي كند. اما افرادي هم مي باشند كه علاقه به برنامه نويسي دارند و مي خواهند علاوه بر داشتن يك اپليكشن، از اين راه با ساختن اپليكيشن هاي مختلف درآمدزايي كنند و مديريت اپليكيشن ها را خودشان داشته باشند. در اينصورت بايد شروع به آموزش برنامه نويسي اندرويد يا ios با زبان هاي مورد نظر و محيط هاي خاص كرد.
  • خريد اپليكيشن فروشگاهي: بعضي از اوقات شما مي توانيد به خريد اپليكيشن هاي فروشگاهي ديگران اقدام كنيد و آن ها را تحت مالكيت خود در بياوريد. اين مدل معمولا توسط شركت هاي بزرگ اتفاق مي افتد كه اپليكيشن هايي را خريداري مي كنند كه آينده درخشاني داشته يا تكنولوژي نويني دارند كه ميتواند به شركت كمك كند.

تفاوت اپليكيشن با وب سايت چيست؟

شايد براي شما هم اين سوال پيش آمده باشد كه آيا وب سايت و اپليكيشن يك معنا و مصرف كاربردي دارند؟ در پاسخ بايد گفت قطعا نه! اپليكيشن (application) و وبسايت در راستاي هم مي توانند عملكرد بهينه اي داشته باشند اما از نظر ويژگي كاربردي و برنامه نويسي در مسيرهاي جداگانه اي قرار دارند.

در واقع وب سايت ها بر انتشار محتوا، ايجاد يك بستر در فضاي وب براي انجام يك كار مشخص و براي همه كاربران به يك شكل تاكيد مي كنند اما وب اپليكيشن ها بر عملكرد و كاركرد تمركز دارند، چون صرفا فرماني كه از كاربر مي گيرند را اجرا مي كنند.

كاربرد اپليكيشن در كسب و كارها – چرا بايد درخواست طراحي اپليكيشن براي كسب و كارمان را ثبت كنيم؟

علاوه بر مزاياي اپليكيشن در زندگي شخصي و روزمره آن ها مي توانند به دلايل مختلفي براي صاحبان مشاغل و شركت ها هم مهم باشند، از جمله:

  • مي تواند به صاحبان مشاغل كمك كند تا با صرف هزينه اي كم اپليكيشن اختصاصي ايجاد كرده و بازاريابي، فروش و ارتباط با مشتريان را بهبود بخشند.
  • مقرون به صرفه تر از ساير نرم افزارها مي باشند. درخواست ساخت اپليكيشن
  • مي تواند دامنه تجارت را گسترش دهد.
  • مي تواند بهره وري يك شركت را افزايش دهد.
  • كاركنان را قادر به انجام وظايف تجاري خارج از دفتر مي كند.

انواع اپليكيشن

اپليكيشن ها از نظر نوع پلتفرم و سيستم عامل به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. تا همين اواخر اپليكيشن ها قرار بود در رايانه هاي روميزي استفاده شوند. با استقبال گسترده از دستگاه هاي تلفن همراه و اينترنت، اپليكيشن براي سيستم عامل هاي تلفن همراه در حال حاضر رايج است.  

در حال حاضر روند توسعه دهندگان اين است كه دو يا چند نسخه برنامه براي نصب بر روي دسكتاپ، دستگاه هاي تلفن همراه، سيستم عامل هاي وب و سيستم هاي جاسازي شده ايجاد كنند.

اپليكيشن هاي دسكتاپ كامپيوتر معمولاً داراي بخش ها و ويژگي هاي زيادي مي باشند، در حالي كه اپليكيشن هاي تلفن همراه داراي نسخه هاي كوتاه مي باشند. در حالي كه بعضي از مردم هنوز به توانايي رايانه هاي سنتي احتياج دارند، تلفن هاي هوشمند و تبلت ها به انتخاب محبوب اكثر كاربران تبديل شده اند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۲۹ توسط:الفبا وب موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :