خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

درخواست ساخت اپليكيشن

ساخت اپليكيشن چيست و چگونه مي تواند به ما كمك كند؟ براي ثبت درخواست ساخت اپليكيشن به كدام شركت اعتماد كنيم؟ هزينه ساخت يك اپليكيشن حرفه اي چقدر است؟  معمولا در گوشي موبايل هر يك از ما ده  ها اپليكيشن وجود دارد كه هر كدام نيازهاي خاصي را براي ما رفع مي كنند. 

طراحي اپليكيشن موبايل چيست؟

به همه مراحل ساخت، پياده سازي و منتشر كردن يك اپليكيشن فروشگاهي، طراحي اپليكيشن خريد اينترنتي گفته مي شود. اما چطوري مي توانيم طراحي اپليكيشن هاي اندرويد يا iOS را انجام دهيم؟ چند روش هست كه مي توانيد با كمك آن ها شروع به ساخت برنامه هاي اندرويدي  يا iOS كنيد و يك اپليكيشن داشته باشيد: 

  • سفارش دادن پروژه به برنامه نويس ها: معمولا كسي كه كسب و كاري دارد و نياز به اپليكيشن فروشگاهي دارد و هيچ علاقه و دانشي نسبت به برنامه نويسي ندارد از اين روش استفاده مي كند و با دادن مبلغي به برنامه نويس بسته به نوع اپليكيشن و امكاناتي كه اپليكيشن خواهد داشت طراحي شروع مي شود اين روش مزايا و معايب خودش را دارد. مثلا در صورتي كه نياز به تغييري باشد حتما بايد برنامه نويس آن كار را انجام دهد و نبود برنامه نويس يه جورايي مساله داشتن پشتيباني لغو مي شود.
  • طراحي اپليكيشن فروشگاهي با برنامه نويسي: در اكثر موارد كسي كه كسب و كاري دارد و نياز به فقط يك اپليكيشن دارد از روش اول براي داشتن يك اپليكيشن استفاده مي كند. اما افرادي هم مي باشند كه علاقه به برنامه نويسي دارند و مي خواهند علاوه بر داشتن يك اپليكشن، از اين راه با ساختن اپليكيشن هاي مختلف درآمدزايي كنند و مديريت اپليكيشن ها را خودشان داشته باشند. در اينصورت بايد شروع به آموزش برنامه نويسي اندرويد يا ios با زبان هاي مورد نظر و محيط هاي خاص كرد.
  • خريد اپليكيشن فروشگاهي: بعضي از اوقات شما مي توانيد به خريد اپليكيشن هاي فروشگاهي ديگران اقدام كنيد و آن ها را تحت مالكيت خود در بياوريد. اين مدل معمولا توسط شركت هاي بزرگ اتفاق مي افتد كه اپليكيشن هايي را خريداري مي كنند كه آينده درخشاني داشته يا تكنولوژي نويني دارند كه ميتواند به شركت كمك كند.

تفاوت اپليكيشن با وب سايت چيست؟

شايد براي شما هم اين سوال پيش آمده باشد كه آيا وب سايت و اپليكيشن يك معنا و مصرف كاربردي دارند؟ در پاسخ بايد گفت قطعا نه! اپليكيشن (application) و وبسايت در راستاي هم مي توانند عملكرد بهينه اي داشته باشند اما از نظر ويژگي كاربردي و برنامه نويسي در مسيرهاي جداگانه اي قرار دارند.

در واقع وب سايت ها بر انتشار محتوا، ايجاد يك بستر در فضاي وب براي انجام يك كار مشخص و براي همه كاربران به يك شكل تاكيد مي كنند اما وب اپليكيشن ها بر عملكرد و كاركرد تمركز دارند، چون صرفا فرماني كه از كاربر مي گيرند را اجرا مي كنند.

كاربرد اپليكيشن در كسب و كارها – چرا بايد درخواست طراحي اپليكيشن براي كسب و كارمان را ثبت كنيم؟

علاوه بر مزاياي اپليكيشن در زندگي شخصي و روزمره آن ها مي توانند به دلايل مختلفي براي صاحبان مشاغل و شركت ها هم مهم باشند، از جمله:

  • مي تواند به صاحبان مشاغل كمك كند تا با صرف هزينه اي كم اپليكيشن اختصاصي ايجاد كرده و بازاريابي، فروش و ارتباط با مشتريان را بهبود بخشند.
  • مقرون به صرفه تر از ساير نرم افزارها مي باشند. درخواست ساخت اپليكيشن
  • مي تواند دامنه تجارت را گسترش دهد.
  • مي تواند بهره وري يك شركت را افزايش دهد.
  • كاركنان را قادر به انجام وظايف تجاري خارج از دفتر مي كند.

انواع اپليكيشن

اپليكيشن ها از نظر نوع پلتفرم و سيستم عامل به انواع مختلفي تقسيم مي شوند. تا همين اواخر اپليكيشن ها قرار بود در رايانه هاي روميزي استفاده شوند. با استقبال گسترده از دستگاه هاي تلفن همراه و اينترنت، اپليكيشن براي سيستم عامل هاي تلفن همراه در حال حاضر رايج است.  

در حال حاضر روند توسعه دهندگان اين است كه دو يا چند نسخه برنامه براي نصب بر روي دسكتاپ، دستگاه هاي تلفن همراه، سيستم عامل هاي وب و سيستم هاي جاسازي شده ايجاد كنند.

اپليكيشن هاي دسكتاپ كامپيوتر معمولاً داراي بخش ها و ويژگي هاي زيادي مي باشند، در حالي كه اپليكيشن هاي تلفن همراه داراي نسخه هاي كوتاه مي باشند. در حالي كه بعضي از مردم هنوز به توانايي رايانه هاي سنتي احتياج دارند، تلفن هاي هوشمند و تبلت ها به انتخاب محبوب اكثر كاربران تبديل شده اند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۱:۲۹ توسط:الفبا وب موضوع:

طراحي اپليكيشن سفارش غذا

آيا فكر طراحي اپليكيشن سفارش غذا به سرتان زده ولي چيزي از آن نمي دانيد؟ نميدانيد از كجا طراحي اپليكيشن سفارش غذا را شروع كنيد؟

انواع اپليكيشن هاي كاربردي رستوران

داشتن يك رستوران فيزيكي براي طراحي اپليكيشن سفارش غذا شما ضروري نيست. اپليكيشن هاي زيادي براي برآورده كردن نيازهاي مشتري وجود دارد. بنابراين، اگر به فكر سرمايه گذاري در طراحي اپليكيشن رستوران هستيد، به انواع اپليكيشن هاي رستوراني كه در زير ذكر شده است نگاهي بيندازيد:

اپليكيشن بررسي رستوران ها

اپليكيشن نقد و بررسي رستوران نوعي نرم افزار كاربردي است كه به كاربر امكان مي دهد نظرات مشتريان ديگر را در مورد رستوران هاي خيابان هاي اطراف خود بررسي كند تا اطلاعات دقيقي در مورد آنها به دست آورد. براي طراحي اپليكيشن سفارش غذا به صورت بررسي و نقد رستوران ها با ما در الفباوب تماس بگيريد.

رستوران ياب محلي

رستوران ياب محلي يك دايركتوري مبتني بر مكان است كه به كاربران امكان مي دهد رستوران را در نزديكي محل خود بيابند. براي ساخت يك اپليكيشن رستوران ياب با ما تماس بگيريد.

اپليكيشن منوي رستوران

به طور كلي شما مي توانيد پس از طراحي اپليكيشن سفارش غذا با ارائه منوي رستوران به كاربران اين امكان را مي دهيد  كه به صورت مجازي به آيتم هاي مختلف منوي رستوران هاي مورد نظر خود روي صفحه نمايش گوشي هاي هوشمند دسترسي داشته باشند.

اپليكيشن تحويل غذا

طراحي اپليكيشن سفارش غذا به كاربر امكان مي دهد با كمك يك نرم افزار تلفن همراه به يك رستوران سفارش دهند و آن را درب منزل تحويل بگيرند. دو دسته از اپليكيشن هاي موبايل رستوران و سفارش غذا وجود دارد:

  • اپليكيشن هاي Aggregator
  • اپليكيشن هاي تحويل غذا بنا بر تقاضا

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۹:۳۹ توسط:الفبا وب موضوع:

اتصالات پيچي پلي اتيلن

اتصالات پيچي پلي اتيلن از انواع پر مصرف در اين زمينه محسوب ميشوند اين نوع از اتصالات پلي اتيلن توسط يك واشر و پكينگ داخلي از جنس پلي پروپيلن طي فرايند ساده اي آببندي و بسته ميگردند . اتصالات پيچي پلي اتيلن محدود به يك نوع فشار كاري حداكثر ۱۰ اتمسفر و رنج سايز ۲۰ ميليمتر الي ۱۲۵ ميليمتر ميباشند .

از اتصالات پلي اتيلن پيچي در پروژه هاي كه سايز آنها كمتر از ۱۲۵ ميليمتر باشد ميتوان استفاده نمود هرچند در مقايسه با اتصالات جوشي پلي اتيلن از قيمت بالاتري برخوردار است اما كليه هزينه هاي جوشكاري و حمل و نقل را به نسبت قيمت كاهش داده و سريعتر به انجام ميرساند .

اتصالات پيچي پلي اتيلن داراي قابليتهاي ديگري نيز ميباشند كه در مقايسه با انواع جوشي آن از عملكرد بهتري نيز برخوردارند و اينكه ميتوان از اين اتصالات به صورت چند باره نيز استفاده نمود .اتصالات پلي اتيلن پيچي در انواع زانو ,سراهي ,انواع كمربندهاي پلي اتيلن ,كپ و انشعابات ديگر ميباشند كه هر دسته داراي چندين سايز از همان محصول ميباشد.

اتصالات پلي اتيلن پيچي يا همان رزوه اي پلي اتيلن به خوبي آببندي كرده و در شرايط مختلف كه امكان جوشكاري و نصب به وسيله دستگاه جوش نباشد ميتوان از اين اتصالات بهره جست لذا محدوديتهاي سايزي تنها عامل بازدارنه جهت استفاده از اين اتصالات ميباشد .

اطلاعات فني و اجزاي اتصالات پيچي پلي اتيلن

از اتصالات پيچي پلي اتيلن در پروژه‌هاي آبرساني و سيستم‌هاي آبياري تحت فشار قطره‌اي و باراني استفاده مي‌شود. اين اتصالات خصوصاًدر پروژه‌هاي كوچك با لوله‌هاي سايز پايين مصرف زيادي دارند. قابليت استفاده چندين باره و امكان انتقال آنها به پروژه ديگر، از مزاياي اتصالات پيچي پلي اتيلن است.

موارد استفاده و كاربرد اتصالات پيچي پلي اتيلن

  • شبكه‌هاي آبرساني (آب شرب) شهري و روستايي
  • سيستم‌هاي آبياري تحت فشار (قطره‌اي و باراني) در كشاورزي
  • شبكه‌هاي آبرساني غيرشرب و فضاي سبز خانگي، پارك‌ها و بوستان‌ها
  • تأسيسات انتقال مواد شيميايي، اسيدي و قليايي
  • آبرساني و فاضلاب صنعتي

معرفي قسمت‌ها و اجزاي مختلف اتصالات پيچي پلي اتيلن

اجزاي اتصالات پيچي پلي اتيلن

۱ – اسپيلت

جنس اسپيلت در اتصالات پيچي پلي اتيلن از پلي استال است كه ترموپلاستيكي سخت بوده و در برابر مواد شيميايي و همچنين تنش‌هاي فيزيكي مقاوم و پايدار مي‌باشد. وظيفه اسپيلت جلوگيري از بيرون زدن لوله پلي اتيلن از داخل اتصال در فشارهاي بالا مي‌باشد.

۲ – بوشينگ

بوشينگ از جنس پلي اتيلن است و درون اتصالات پلي اتيلن بين اسپليت و اورينگ قرار مي‌گيرد. بوشينگ در زمان اتصال روي قطعه فشاري مضاعف به اورينگ وارد نموده و باعث آب‌بندي اتصال پيچي پلي اتيلن مي‌شود.

۳ – اورينگ

اورينگ از جنس لاستيك مي‌باشد و وظيفه آن آب‌بندي كردن اتصالات پيچي روي لوله پلي اتيلن است. اورينگ بايستي قابل انعطاف و مقاوم در برابر فشار باشد.

۴ – بدنه و سرپيچ

جنس بدنه اتصالات پيچي پلي اتيلن از پلي پروپيلن مي‌باشد و در مقابل فشار، ضربه فيزيكي و تغييرات شيميايي مقاوم است. پلي پروپيلن در مقايسه با پلي اتيلن مقاوم تر و در مقابل اشعه خورشيد از استحكام بالايي برخوردار است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۸:۱۹ توسط:الفبا وب موضوع: