خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

صنعت الكترونيك و اتوماسيون صنعتي

نمايندگي زيمنس چيست؟ يكي از بزرگ ترين و معروف ترين كمپاني هاي دنيا در حوزه صنعت الكترونيك و اتوماسيون صنعتي، شركت آلماني زيمنس است. در واقع از بهترين محصولات موجود در بازارهاي جهاني در زمينه قطعات صنعتي همچون انواع PLC، درايوها و تجهيزات فشارضعيف مربوط به برند Siemens است. امروزه بسياري از صنايع با چالش هاي افزايش بهره وري، بهبود كيفيت محصول و خدمات، همچنين كاهش تلفات انرژي و هزينه هاي جانبي روبه رو هستند.

از همين رو مي توان گفت يكي از راهكارهاي برون رفت از چنين چالش هايي استفاده از تكنولوژي هاي پيشرفته و محصولات باكيفيت اتوماسيون صنعتي و تجهيزات برق صنعتي است؛ اما چقدر با محصولات شركت زيمنس آشنا هستيد؟ آيا بهترين نمايندگي كمپاني زيمنس در ايران را مي شناسيد؟ در ادامه اين متن ما را همراهي كنيد تا به معرفي محصولات اين شركت بزرگ و معتبرترين نمايندگي زيمنس در تهران بپردازيم.

معرفي شركت زيمنس

زيمنس به عنوان يكي از كمپاني هاي بزرگ و معروف در دنياي تكنولوژي و الكترونيك شناخته مي شود كه تاريخچه اي طولاني در توسعه و توليد تجهيزات الكترونيك و اتوماسيون صنعتي موردنياز صنايع مختلف دارد. شركت Siemens يك كمپاني چندمليتي آلماني است كه در سال ۱۸۴۷ توسط ارنست ورنر فون زيمنس با ساخت دستگاه پوينتر تلگراف بنيان گذاري شد؛ سپس با مشاركت يوهان هالسكه، طراح حرفه اي مكانيك، شركت زيمنس هالسكه را در شهر برلين تأسيس كرد.

اين شركت با بيش از ۱۷۵ سال تاريخچه درخشان هدف خود را توسعه زيرساخت ها، همچنين عرضه و توزيع خدمات، محصولات و راه حل هاي افزايش بهره وري براي صنايع مختلف قرار داده است. كمپاني زيمنس در زمينه هاي گوناگون ازجمله انرژي هاي نو و تجديدپذير، تجهيزات مخابراتي، صنايع روشنايي، محصولات پزشكي، حمل و نقل و اتوماسيون صنعتي و ساختماني فعاليت دارد؛ به همين دليل به عنوان يكي از بزرگترين شركت هاي فناوري و صنعتي جهان با حدود ۳۸۰ هزار كارمند در بيش از ۲۰۰ كشور خدمات و محصولات خود را عرضه مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۴:۴۹ توسط:الفبا وب موضوع:

طراحي سايت كلينيك زيبايي

طراحي سايت كلينيك زيبايي چيست؟ طراحي سايت كلينيك پوست، مو و زيبايي چه كمكي به ما مي كند؟ در اين مطلب براي شما راهنماي طراحي وب سايت كلينيك زيبايي آماده كرده ايم، كلينيك هاي زيبايي جز مشاغلي مي باشند كه مي توانند با داشتن يك سايت پويا و حرفه اي خدمات خود را به مخاطبين خود عرضه كنند.

داشتن يك سايت پويا و حرفه اي هم اكنون مورد نياز هر كسب و كاري است، با داشتن يك سايت و بهينه سازي صفحات آن براي موتورهاي جستجو شما مي توانيد خدمات خود را به همه افراد در سراسر دنيا معرفي كنيد و از اين طريق حوزه كسب و كار خود را گسترش دهيد. 

چرا به طراحي سايت كلينيك زيبايي نيازمنديم؟

افراد پيش از مراجعه به كلينيك هاي زيبايي اقدام به جست وجو در اينترنت مي كنند. از اين رو داشتن يك سايت كلينيك زيبايي به جذب مشتري كمك مي كند. هم اكنون بسياري از كلينيك هاي زيبايي اقدام به طراحي سايت براي ارائه خدمات بهتر به مشتريان خود مي كنند. طراحي سايت كلينيك زيبايي

داشتن يك سايت براي كلينيك زيبايي به منزله داشتن يك كلينيك 24 ساعته مي باشد. شما مي توانيد از طريق سايت خود به صورت آنلاين به مشتريان خود مشاوره بدهيد و همينطور مي توانيد يك سيستم نوبت دهي الكترونيكي طراحي كنيد و از اين طريق به مشتريان خود نوبت دهيد و از ازدحام در كلينيك جلوگيري كنيد.

يكي ديگر از مزيت هايبسيار مهم داشتن يك سايت براي كلينيك زيبايي، جذب مشتريان بالقوه مي باشد. همانطور كه گفتيم، افراد پيش از آن كه اقدام به انجام كاري كنند، در اينترنت درباره آن جست وجو مي كنند. اين عمل در رابطه با افرادي كه به دنبال دريافت خدمات زيبايي مي باشند هم صدق مي كند. حال تصور كنيد فردي قصد انجام عمل زيبايي بيني را داشته باشد پيش از هر كاري در اينترنت به دنبال آن مي رود و مطالبي در رابطه با آن مي خواند.

حال فكر كنيد كه يكي از مقالاتي كه به سراغ آن مي رود، مقاله جراحي بيني سايت شما بوده و مخاطب پس از مطالعه آن به سراغ بخش هاي ديگر سايتتان هم مي رود و پس از مشاوره آنلايني كه به او ارائه مي دهيد، ترغيب به گرفتن نوبت مي شود. با اينكار شما توانسته ايد يك مشتري بالقوه كه قصد انجام جراحي زيبايي دارد را جذب كلينيك خود كنيد. 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۸:۵۶ توسط:الفبا وب موضوع:

به زبان ساده هوش مصنوعي چيست؟

به زبان ساده هوش مصنوعي چيست؟ آيا ربات‌ها همان هوش مصنوعي (AI) هستند كه همه در موردشان صحبت مي‌كنند؟ هوش مصنوعي چه كارهايي را انجام مي‌دهد؟ آيا آينده نسل بشر در خطر است؟ هوش مصنوعي چگونه فكر مي‌كند؟ اگر شما هم جزء كساني هستيد كه واژه هوش مصنوعي به گوشتان خورده اما نمي‌دانيد كه هوش مصنوعي چيست يا آشنايي شما با هوش مصنوعي از طريق فيلم‌هاي تخيلي است كه ديده‌ايد و درك درستي از هوش مصنوعي نداريد، ما در اين مقاله قصد داريم تا مفهوم واقعي هوش مصنوعي و هر آن چه كه بايد در موردش بدانيد را به شما بگوييم. پس در ادامه با ما و كلاس هاي آموزش هوش مصنوعي همراه باشيد.

هوش مصنوعي چيست؟

خيلي از افراد هنوز هم با شنيدن واژه هوش مصنوعي به ربات ها فكر مي كنند و تصور مي كنند كه منظور از هوش مصنوعي همان ربات هاي بي احساسي هستند كه براي انجام راحت تر كارها طراحي شده‌اند و قرار است در آينده جاي انسان ها را بگيرند. مسئول اين نوع تفكر به احتمال زياد فيلم هاي علمي و تخيلي است اما واقعيت با آنچه كه تصور مي شود تفاوت دارد.
هوش مصنوعي به انگليسي Artificial intelligence كه به طور مخفف آن را AI نيز مي‌نامند، در واقع تكنولوژي است كه به نحوي قابليت تفكر دارد. البته اين قابليت تفكر با چيزي كه ما به عنوان تفكر انساني مي‌شناسيم تا حد زيادي تفاوت دارد، اما در حقيقت سعي دارد تا از آن تقليد كند.

امروزه شايد هوش مصنوعي به آن شكلي كه تصور مي‌كنيم وجود نداشته باشد اما باز هم بسياري از كارهايي كه روزانه انجام مي‌دهيم، مانند جستجوي اينترنت يا گشت و گذار در صفحات شبكه‌هاي اجتماعي و غيره، همه متاثر از هوش مصنوعي است و در حقيقت در اين مواقع داريم از آن استفاده مي‌كنيم. انقدر اين استفاده نا ملموس است و به آن عادت كرده ايم كه در آن لحظه حس نمي‌كنيم كه داريم از هوش مصنوعي استفاده مي‌كنيم. دليل اصلي آن اين است كه نمي‌دانيم هوش مصنوعي واقعا چيست و چه كارهايي انجام مي‌دهد. از آنجايي كه آينده ازآن هوش مصنوعي خواهد بود بهتر است به جاي نگران بودن در مورد هوش مصنوعي ياد بگيريم كه چه كارهايي را مي‌توانيم با آن انجام دهيم و اطلاعاتمان را در اين زمينه بيشتر كنيم.

براي اطلاع از زمان و جزئيات برگزاري كلاس ها، روي مباحث مورد نظر كليك كنيد
بوت كمپ متخصص ماشين لرنينگ
بوت كمپ يادگيري عميق و شبكه هاي عصبي
بوت كمپ پردازش زبان طبيعي
بوت كمپ متخصص يادگيري ماشين

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۸:۴۶ توسط:الفبا وب موضوع:

ايا بازداشت موقت سابقه محسوب مي شود؟

ايا بازداشت موقت سابقه محسوب مي شود؟ بازداشت موقت سابقه محسوب ميشود؟ درج سابقه در گواهي سوءپيشينه به چه صورت است؟ آيا حضور در بازداشتگاه در سابقه كيفري محسوب مي شود؟ سوءپيشينه يا سوءسابقه اعتباري بوده كه مجرم پس از ارتكاب بعضي از جرائم مطابق با قانون از دست مي دهد. در حقيقت يك مجازات تبعي بوده كه انجام بعضي از جرائم عمدي آن را به دنبال خود مي آورد.

در حقيقت سوءسابقه عبارت از اعتباري بوده كه مجرم در اثر ارتكاب بعضي جرايم، بصورت دائم يا موقت از دست مي دهد كه قانونگذار آن را «محكوميت مؤثر كيفري» يا «مجازات تبعي» نامي ده مي باشد. مجازات تبعي بنابر حكم قانون به صورت خود به خود و به تبع مجازات جرم انجام شده به مجرم تحميل خواهد شد.

سوءپيشينه به معناي داشتن محكوميت موثر كيفري است. مثلا در صورتي كه فردي چند روزي در بازداشت باشد ولي محكوم نشود و به زندان نرود، اين شخص سوء پيشينه ندارد. به طور خلاصه و كلي مي توان گفت تنها تعداد محدودي از جرايم كه جزء جرايم خاص مي باشند، شامل سوء پيشينه مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۷:۲۹ توسط:الفبا وب موضوع:

نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ

نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ به چه صورت است؟ تلفن ويپ چگونه كار مي كند؟ آيا مي خواهيد كار كردن با سيستم ويپ را ياد بگيريد؟ پس با ما همراه شويد! در اين مطلب به نحوه كار كردن سيستم تلفني ويپ مي پردازيم.

نحوه كار يك سرويس ويپ به اين صورت است كه صداي كاربر را از سيگنال هاي صوتي تبديل به داده هاي ديجيتال مي كند و در مرحله بعد همين داده هاي ديجيتال از طريق اينترنت ارسال مي شوند.

اگر كاربر ديگري از يك شماره تلفن معمولي تماس بگيرد، سيگنال قبل از اينكه به آن كاربر برسد، دوباره به سيگنال تلفن تبديل مي شود. نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ

از جمله قابليت هاي آن اين است كه مسيريابي تماس هاي ورودي و خروجي را به كمك شبكه هاي تلفن موجود انجام مي دهد. با اين حال، برخي از خدمات ويپ تنها از طريق رايانه يا تلفن ويپ در دسترس مي باشند.

چرا بايد از تلفن ويپ استفاده كنيم؟

دليل اينكه از تكنولوژي و سيستم ويپ به جاي خطوط تلفن هاي عادي يا همان PSTN مي خواهيم استفاده كنيم چيست؟ دليل هاي زياد و بسياري براي جواب به اين سوال است اما با چند دليل مختصر و مفيد ميخواهيم خدمت شما توضيح و ارائه دهيم، پس با تكنوكلاينت در ادامه بحث همراه باشيد.

اولين دليل، كاهش هزينه هاي ارتباطي با voip است، يعني با از بين بردن هزينه ها و كارهاي اضافي براي ارتباط بين شعب و كارمندان به صورت رايگان، با افرادي كه سيستم ويپ را در اختيار دارند مي توانيد داشته باشيد.

امكاناتي مانند صندوق هاي صوتي، پاسخ اتوماتيك به تماس ها، انتظار تماس، منو راهنما و بسياري از امكانات ديگر كه بدون نياز خريد تجهيزات اضافه با سيستم و هميشه با تكنولوژي ويپ مي باشد.

صحبت از تجهيزات شد، با كمك تكنولوژي VOIP به سادگي مي توانيد بدون خريد تجهيزات اضافه قابليت هايي مثل منشي تلفني اوتوماتيك و صندوق صوتي و همچنين با تلفن هاي آي پي كاركردي شبيه به تلفن هاي نرمال در اختيار شما خواهد بود. نحوه عملكرد سيستم تلفني ويپ

ويپ آپشن هاي زيادي مثل جابه جايي انتقال تماس در صورت در دسترس نبودن، دسترسي به خط شركت و حتي كيفيت صداي HD و ضبط مكالمات به صورت همزمان، شنود مكالمات به صورت همزمان، انتقال تماس به بيرون از مجموعه، تماس با سراسر جهان، موزيك انتظار، برقراري كنفرانس تصويري، عدم نياز به خريد گوشي هاي تلفني و پرداخت هزينه هاي اضافي و… را دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۸:۰۳ توسط:الفبا وب موضوع:

اتوماسيون از لحاظ لغوي

پارس اتوماسيون صنعتي يا روباتيزه كردن (Industrial Automation) به معني استفاده از ابزارهاي كنترلي (مثلاً كامپيوتر) به جاي انسان به منظور هدايت و كنترل ماشين ‎آلات صنعتي و پروسه‌ هاي توليد است. در واقع اتوماسيون به بهره‌گيري از سامانه‌ هاي كنترلي (مثل كنترل عددي، كنترل منطقي قابل برنامه‎ ريزي و ديگر سيستم‌ هاي كنترل صنعتي)، مكانيكي و الكترونيكي با كمك رايانه‌ ها براي پايش (كنترل) خط توليد گفته مي ‌شود كه هدف، كاهش نياز به دخالت انسان است.

اتوماسيون از لحاظ لغوي به معناي “كنترل و هدايت دستگاهي بطور خودكار” است. امروزه در صنعت، هدف از كنترل، رسيدن به معناي كامل لغت اتوماسيون است؛ اما به دلايل متفاوتي اين هدف امكان پذير نيست و در بيشتر مواقع، ما يك سيستم نيمه خودكار در اختيار داريم كه بخشي از كنترل، توسط اپراتور و بخشي از آن توسط سيستم كنترل تعبيه شده، انجام مي‎ گيرد.

يكي از مهم ‎ترين اركان توليد صنعتي، اتوماسيون است كه تا قبل از پيدايش آن، از دستگاه‎ هاي مختلفي براي كنترل خطوط توليد استفاده مي‎ شده است؛ به اين صورت كه هر يك از اجزا به شكلي مجزا عمل مي‎ كردند. اما در اين روش محدوديت ها و مشكلات زيادي وجود داشت. هدف از اتوماسيون‎ سازي و استفاده از روبات، افزايش كارايي تجهيزات صنعتي و توليدي است. همچنين هماهنگي و تناسب ميان دستگاه‎ ها و روبات‎ ها و ايجاد شبكه در يك نظام توليد، نتيجه استفاده از تكنولوژي اتوماسيون مي‎ باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۵۲:۱۹ توسط:الفبا وب موضوع:

بهترين عايق صدا چيست؟

قيمت بهترين عايق صدا چقدر است؟ براي خريد عايق صدا بايد به چه شركتي اعتماد كنيم؟ آلودگي صوتي يكي از مشكلاتي كه جهان كنوني، هم اكنون با آن رو به رو است. از اين رو انتخاب بهترين عايق صدا يكي از مهم ترين نكاتي بوده كه بايد در امر عايق كاري ساختمان مورد توجه قرار گيرد.

به كارگيري عايق صدا براي پيشگيري از خروج و ورود صدا از محيطي به محيط ديگر صورت مي گيرد. آن چه كه در انتخاب عايق هاي صدا بايد مورد توجه قرار گيرد، چگونگي جذب صوت توسط عايق است. استفاده از اين عايق ها نه تنها در ساختمان سازي بلكه در صنعت هم كاربردي است.

پشم سنگ قيمت بهترين عايق صدا

عايق پشم سنگ نمونه اي از بهترين عايق هاي صدا و حرارتي بوده كه مي توان در ساختمان سازي و صنعت از آن استفاده كرد. ميزان جذب اصوات در اين عايق ارتباط مستقيمي با ضخامت و دانسيته آن دارد. بر اساس تحقيقات انجام شده، ضريب جذب صوت اين عايق صدا بيش از 80 درصد تخمين زده شده است.

پشم سنگ يك عايق صوتي، حرارتي و ضد حريق مي باشد كه از نوعي سنگ آذرين به نام بازالت كه بازمانده فعاليت هاي آتشفشاني است، توليد مي شود. پشم سنگ متريالي نارسانا است و هدايت الكتريكي آن صفر مي باشد. اين عايق ضد آلرژي است و هيچ گونه ضرري براي انسان ندارد. همچنين وزن اين عايق سبك است و بار اضافي بر ساختمان وارد نمي كند.

در توليد پشم سنگ مواد شيميايي به كار نمي رود، دوام و طول عمر اين عايق بالا بوده و مواد شيميايي تاثيري بر آن نمي گذارد. اين المان به دليل ويژگي هاي ذكر شده، از بهترين عايق هاي آكوستيك و صوتي محسوب مي شود.

اين عايق در دسته ي گروه عايق هاي حرارتي و صوتي مي باشد. ساختار اصلي آن از الياف معدني كه ماده غير ارگانيك و غير فلزي از سنگ هاي آتشفشاني بازالت و دولوميت است ، تشكيل مي گردد. اين سنگ ها در دماي بالا 1400 تا 1500 درجه سانتي گراد ذوب مي شود. پس از آن با استفاده از روش هاي اختصاصي به الياف هاي ظريف تبديل خواهند شد كه همان پشم سنگ است.

لازم به ذكر است مناسب ترين عايق صدا پشم سنگ، نوع تخته اي آن است. اين عايق ضد صدا با محيط زيست سازگار بوده و همينطور ساختار آن طوري بوده كه واكنش شيميايي در آن رخ نداده و باعث ايجاد خوردگي در عايق نمي شود.

كاربرد عايق صدا در بخش هايي مثل كف، سقف، ديوار و… است. به طور مثال از پرمصرف ترين انواع عايق هاي صدا، مي توان به عايق صدا لوله هاي فاضلاب و عايق صدا ديوار مشترك كه در خانه ها و ادارات بسيار كاربردي مي باشند، اشاره كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۰۳:۳۲ توسط:الفبا وب موضوع:

چگونگي انتخاب عايق صوتي مناسب براي هر محيط

اگر از چگونگي انتخاب عايق صوتي اطلاع نداريد با ما همراه شويد، آيا به دنبال راهكاري براي كاهش صداهاي ناخوشايند در فضاهاي خود هستيد؟ آيا ميخواهيد از صداي مزاحم همسايگان يا صداي خارجي محافظت كنيد؟ اگر پاسخ شما بله است، ما اينجا هستيم تا به شما كمك كنيم. در اين مطلب قصد داريم به چگونگي انتخاب عايق صوتي مناسب براي هر محيط بپردازيم، عايق صوتي داراي انواع بسيار مختلفي است و هر كدام از آن ها به منظور جلوگيري از ورود يا خروج صدا در يك محيط ساخته شده اند، تنوع بالاي انواع عايق صوتي ممكن است شما را در هنگام خريد سردرگم كند.

براي انتخاب و خريد بهترين عايق صوتي با ما در آپ دكو تماس بگيريد!

ما، به عنوان يكي از متخصصان در زمينه عايق صوتي، به شما خدمات مشاوره رايگان در خريد انواع عايق صوتي ارائه مي دهيم. با سال ها تجربه در اين زمينه، بهترين و موثرترين راهكارها را براي كاهش و جلوگيري از صداهاي ناخوشايند در اختيار شما قرار مي دهيم.

ما به شما تضمين مي كنيم كه با استفاده از عايق صوتي مناسب، كيفيت زندگي تان بهبود پيدا خواهد كرد. صداهاي مزاحم ديگران شما را ديگر ناراحت نخواهد كرد و شما به آرامش خود برگشته و از لحظاتي آرام و ساكت لذت خواهيد برد.

ما با استفاده از تجهيزات و مواد با كيفيت بالا، به شما راهكارهاي مناسب براي ايجاد يك محيط آرام و آرامش بخش ارائه مي دهيم. با ما، شما مي توانيد از صداي بلند خارجي، صداي تلويزيون و راديو، صداي ماشين هاي صنعتي و … محافظت كنيد.

بنابراين، اگر به دنبال راهكاري براي كاهش صداهاي ناخوشايند در فضاي خود هستيد، به ما اعتماد كنيد. با تيم ما تماس بگيريد و مشاوره رايگان خود را در خريد انواع عايق صوتي دريافت كنيد. به شما قول مي دهيم كه از خدمات ما راضي خواهيد بود و بهترين راهكارها را براي شما ارائه خواهيم داد.

چگونگي انتخاب عايق صوتي مناسب براي هر محيط

چگونگي انتخاب عايق صوتي مناسب براي هر محيط بسيار مهم است، زيرا صداهاي غير ضروري مي توانند به راحتي درون يك محيط نفوذ كرده و به ايجاد ناهماهنگي و عدم راحتي براي افراد منجر شوند. به عنوان مثال، در محيط كار، ترافيك شلوغ يا صداي ماشين آلات مي تواند تمركز كارمندان را تحت تاثير قرار داده و به كاهش بهره وري منجر شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۱۷:۴۸ توسط:الفبا وب موضوع:

تلفن روميزي ويپ

تلفن روميزي ويپ چيست؟ چرا بايد براي خريد تلفن ويپ روميزي هزينه كنيم؟ راه اندازي تلفن ويپ با استفاده از فناوري ها و روش هاي مختلف صورت مي گيرد تا ارتباطات صوتي از طريق اينترنت يعني شبكه هاي محلي يا گسترده برقرار شود.

تلفن روميزي ويپ داراي ويژگي هاي مختلفي از جمله ضبط تماس برقرار شده، ايجاد شناسه تماس گيرنده به صورت سفارشي يا پست صوتي به ايميل است. همچنين براي سازمان ها راهي مفيد براي يكسان سازي ارتباطات است.

براي خريد تلفن ويپ با بهترين قيمت با ما در نت يك در تماس باشيد!

تلفن روميزي ويپ چگونه كار مي كند؟

نحوه كاركرد سرويس تلفني ويپ به اين گونه بوده كه به شما اين امكان را مي دهد كه با كمك كامپيوتر شخصي، تلفن همراه، تلفن عادي و يا تلفن ويپ كه به رابط ويپ متصل شده است، تماس تلفني برقرار كنيد. همينطور سرويس تلفن روميزي ويپ به شما اين امكان را مي دهد كه بر روي شبكه وايرلس شركت يا اماكن عمومي ديگر مكالمه تلفني برقرار كنيد.

يكي از اصلي ترين كاربردهاي سيستم تلفن ويپ را مي توان براي شركت ها و يا منازل در نظر گرفت. نكته قابل توجه اين بوده كه اگر شما از سيستم تلفن روميزي ويپ استفاده مي كنيد همزمان مي توانيد از تلفن هاي معمولي هم كمك بگيريد و محدوديتي نخواهيد داشت، طوري كه با كمك تنها يك مبدل يا گيت وي مي توانيد تلفن معمولي هم داشته باشيد.

شما با كمك سرويس تلفن روميزي ويپ همچنان يك شماره تلفن ثابت خواهيد داشت، زماني كه شما با سيستم تلفن روميزي ويپ به برقراري ارتباط مي پردازيد مخاطبان شما هيچ گاه متوجه نخواهند شد و همينطور نقادر هستند تفاوت سرويس تلفن ويپ و تلفن هاي معمولي را متوجه شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ آبان ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۶:۴۸ توسط:الفبا وب موضوع:

تلفن سيسكو | خريد و قيمت روز بهترين مدل هاي تلفن cisco

شركت سيسكو در كنار توليد تلفن ويپ سيسكو ساده، تلفن هاي ويپ كنفرانس نيز توليد مي كند. تلفن هاي كنفرانس اين شركت از همان كيفيت هميشگي تجهيزات شبكه ساخته شده توسط كمپاني سيسكو برخوردارند. براي خريد تلفن ويپ سيسكو به محصولات همين صفحه مراجعه كنيد.

تلفن ويپ سيسكو | نت يك

سوئيچ شبكه مي‌تواند يك دستگاه مستقل باشد كه براي استفاده در خانه يا ادارات كوچك يا حتي به صورت رك مونت در شبكه‌هاي بزرگتر مناسب است. سوئيچ‌هاي شبكه از نظر قابليت مديريت ترافيك هم متفاوت هستند.

تلفن ويپ چيست؟

آي پي فون به تلفن هاي هوشمند و مدرني گفته مي شود كه كاربر مي تواند با بهره مندي از شبكه Voip از قابليت هاي به كار رفته در آن استفاده كند. نوع طراحي و ساخت آي پي فون به شكلي است كه مي توانند براي انتقال صدا و تصوير، كيفيت بسيار بالايي در اختيار كاربران قرار دهند.

اين سيستم با استفاده از پروتكل SIP در دسترس كاربران قرار مي گيرد. تفاوت هاي بسيار زيادي در تلفن ويپ هاي نسل جديد و مدرن در مقايسه با تلفن هاي نسل قديم و سنتي مي توانيد مشاهده نماييد. همه تلفن هاي ويپ سيسكو، از قابليت sip پشتيباني مي كنند.

اگر به دنبال بررسي انواع مدل هاي ارائه شده توسط سوئيچ سيسكو هستيد و قصد خريد آن ها را داريد، مي توانيد قيمت هاي ارائه شده توسط مجموعه ما را بررسي نماييد. براي اطلاع از آخرين قيمت سوئيچ سيسكو و خريد انواع سوئيچ ها مي توانيد با ما در ارتباط باشيد.

تلفن هاي ويپ سيسكو Cisco VoIP IP Phone

سيسكو به عنوان يك برند پيشرو در زمينه توليد لوازم ديجيتال و انواع تجهيزات مورد نياز شبكه توانسته در توليد اين محصول، تنوع و كيفيت بسيار بالايي به كار برد.

با وجود اينكه براي تنظيمات و همينطور پيكربندي آي پي فون سيسكو ممكن است دچار سردرگمي شويد، ولي بررسي بخش زيادي از محصولات ارائه شده توسط سيسكو نشان مي دهد كه براي پيكربندي آن ها كار بسيار ساده اي خواهيد داشت.

بررسي ويژگي ها و مزاياي تلفن ويپ ارائه شده توسط سيسكو نشان مي دهد كه اين برند توانسته محصولات خود را علاوه بر كيفيت بسيار بالا در انتقال صدا با مقاومت ايده آل در بدن روانه بازار كند.

ساخت انواع آي پي فون سيسكو به شكلي است كه براي استفاده روزمره و در مواجهه با ضربات، كيفيت بسيار بالايي از خود نشان مي دهد. نوع ساخت Cisco IP Phone به گونه اي است كه با پشتيباني از دو پروتكل SCCP و SIP مي تواند بسته به نياز كاربران در اختيار آن ها قرار گرفته و نسخه هاي نرم افزاري روي آن ها را به راحتي تغيير دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۶:۴۶ توسط:الفبا وب موضوع: