خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

اتصالات پيچي پلي اتيلن

اتصالات پيچي پلي اتيلن از انواع پر مصرف در اين زمينه محسوب ميشوند اين نوع از اتصالات پلي اتيلن توسط يك واشر و پكينگ داخلي از جنس پلي پروپيلن طي فرايند ساده اي آببندي و بسته ميگردند . اتصالات پيچي پلي اتيلن محدود به يك نوع فشار كاري حداكثر ۱۰ اتمسفر و رنج سايز ۲۰ ميليمتر الي ۱۲۵ ميليمتر ميباشند .

از اتصالات پلي اتيلن پيچي در پروژه هاي كه سايز آنها كمتر از ۱۲۵ ميليمتر باشد ميتوان استفاده نمود هرچند در مقايسه با اتصالات جوشي پلي اتيلن از قيمت بالاتري برخوردار است اما كليه هزينه هاي جوشكاري و حمل و نقل را به نسبت قيمت كاهش داده و سريعتر به انجام ميرساند .

اتصالات پيچي پلي اتيلن داراي قابليتهاي ديگري نيز ميباشند كه در مقايسه با انواع جوشي آن از عملكرد بهتري نيز برخوردارند و اينكه ميتوان از اين اتصالات به صورت چند باره نيز استفاده نمود .اتصالات پلي اتيلن پيچي در انواع زانو ,سراهي ,انواع كمربندهاي پلي اتيلن ,كپ و انشعابات ديگر ميباشند كه هر دسته داراي چندين سايز از همان محصول ميباشد.

اتصالات پلي اتيلن پيچي يا همان رزوه اي پلي اتيلن به خوبي آببندي كرده و در شرايط مختلف كه امكان جوشكاري و نصب به وسيله دستگاه جوش نباشد ميتوان از اين اتصالات بهره جست لذا محدوديتهاي سايزي تنها عامل بازدارنه جهت استفاده از اين اتصالات ميباشد .

اطلاعات فني و اجزاي اتصالات پيچي پلي اتيلن

از اتصالات پيچي پلي اتيلن در پروژه‌هاي آبرساني و سيستم‌هاي آبياري تحت فشار قطره‌اي و باراني استفاده مي‌شود. اين اتصالات خصوصاًدر پروژه‌هاي كوچك با لوله‌هاي سايز پايين مصرف زيادي دارند. قابليت استفاده چندين باره و امكان انتقال آنها به پروژه ديگر، از مزاياي اتصالات پيچي پلي اتيلن است.

موارد استفاده و كاربرد اتصالات پيچي پلي اتيلن

  • شبكه‌هاي آبرساني (آب شرب) شهري و روستايي
  • سيستم‌هاي آبياري تحت فشار (قطره‌اي و باراني) در كشاورزي
  • شبكه‌هاي آبرساني غيرشرب و فضاي سبز خانگي، پارك‌ها و بوستان‌ها
  • تأسيسات انتقال مواد شيميايي، اسيدي و قليايي
  • آبرساني و فاضلاب صنعتي

معرفي قسمت‌ها و اجزاي مختلف اتصالات پيچي پلي اتيلن

اجزاي اتصالات پيچي پلي اتيلن

۱ – اسپيلت

جنس اسپيلت در اتصالات پيچي پلي اتيلن از پلي استال است كه ترموپلاستيكي سخت بوده و در برابر مواد شيميايي و همچنين تنش‌هاي فيزيكي مقاوم و پايدار مي‌باشد. وظيفه اسپيلت جلوگيري از بيرون زدن لوله پلي اتيلن از داخل اتصال در فشارهاي بالا مي‌باشد.

۲ – بوشينگ

بوشينگ از جنس پلي اتيلن است و درون اتصالات پلي اتيلن بين اسپليت و اورينگ قرار مي‌گيرد. بوشينگ در زمان اتصال روي قطعه فشاري مضاعف به اورينگ وارد نموده و باعث آب‌بندي اتصال پيچي پلي اتيلن مي‌شود.

۳ – اورينگ

اورينگ از جنس لاستيك مي‌باشد و وظيفه آن آب‌بندي كردن اتصالات پيچي روي لوله پلي اتيلن است. اورينگ بايستي قابل انعطاف و مقاوم در برابر فشار باشد.

۴ – بدنه و سرپيچ

جنس بدنه اتصالات پيچي پلي اتيلن از پلي پروپيلن مي‌باشد و در مقابل فشار، ضربه فيزيكي و تغييرات شيميايي مقاوم است. پلي پروپيلن در مقايسه با پلي اتيلن مقاوم تر و در مقابل اشعه خورشيد از استحكام بالايي برخوردار است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۳۸:۱۹ توسط:الفبا وب موضوع:

عايق صوتي باشگاه خانگي

عايق صوتي باشگاه چيست؟ براي اجراي عايق صوتي باشگاه خانگي بايد چگونه عمل كنيم؟ بهترين روش براي عايق كردن اتاق باشگاه چيست؟ اين ها سوالاتي است كه قصد داريم در اين مقاله به آن ها بپردازيم.

به لحظه اي فكر كنيد كه در ده ثانيه آخر ست پلانك، صداي جيغ بچه همسايه، تمركز شما را به هم بريزد، شما به زمين افتاده و در نتيجه ركورد شما خراب مي شود. براي همين عايق كردن اتاق ورزش و باشگاه خانگي گرچه با يك هزينه كم امكان پذير است اما تاثيري زياد بر محيط ورزشي شما، فكر آرام شما و حتي بازدهي ورزشي شما دارد. 

  • كمي بالاتر اشاره شد كه داشتن يك باشگاه نيمه حرفه اي خانگي، ملزم به مجهز بودن باشگاه به چند ابزار تخصصي و غير تخصصي بوده و اشاره كرديم كه عايق صوتي يكي از همان ابزاري بوده كه در عين كم هزينه بودن، بسيار كاربردي بوده و شما در باشگاه خودتان، قطعا به آن نياز خواهيد داشت. 
  • در نتيجه ما براي راحتي شما، چند پك از عايق هاي صوتي را با توجه به مهندسي صداي فضاي انواع باشگاه تدارك ديده ايم كه ميتوانيد با توجه به بودجه، ابعاد فضا و نيازتان از آن ها استفاده كنيد.

به لحظه اي فكر كنيد كه در ده ثانيه آخرِ ست پلانك، صداي جيغ بچه همسايه، تمركز شما را به هم بريزد، شما به زمين افتاده و در نتيجه ركورد شما خراب مي شود. تفاوتي نمي كند كه شما در اين اتاق تمرينات يوگا را انجام بدهيد يا بدنسازي و يا رزمي يا مديتيشن و حتي شطرنج، به هر حال هر ورزشكاري براي داشتن بازدهي خوب در ورزش، نيازمند تمركز بوده و اين تمركز كردن در محيطي پر از سروصدا امكان پذير نيست.

از طرفي يك ورزشكار نبايد مدام اين دغدغه را داشته باشد كه نكند تمرين هايش، باعث اعتراض هاي همسايه ها بشود. براي همين عايق كردن اتاق ورزش و باشگاه خانگي گرچه با يك هزينه كم امكان پذير است اما تاثيري زياد بر محيط ورزشي شما، فكر آرام شما و حتي بازدهي ورزشي شما دارد. 

انواع عايق صوتي باشگاه خانگي

عواملي كه قدرت يك عايق صوتي فومي را تغيير مي دهند عبارت اند از اندازه و تراكم تخلخل هاي آن، ضخامت و چگالي عايق عايق صوتي و شكل سطح فوم. اندازه و تراكم عايق صوتي آكوستيك «آپ دكو» (Beh Afraz) براي جذب انرژي امواج صوتي بهينه شده است. چگالي و ضخامت عايق هم بسته به نياز مشتريان گرامي قابل تغيير است. تجهيزات آكوستيك آپ دكو از لحاظ شكل انواع متفاوتي دارند كه در ادامه با خصوصيات هركدام و موارد استفاده آن ها آشنا مي شويد. 

عايق صداگير صاف

ساده ترين نوع عايق صداگير عايق صوتي، فومي با سطح صاف بوده كه البته به دليل انعكاس زياد صدا چندان پيشنهاد نمي شود. تنها مزيت اين نوع عايق اين بوده كه راحت رول مي شود و جاي كمي اشغال مي كند اما براي آكوستيك كردن فضا به تنهايي كافي نيست. از عايق آكوستيك صاف مي توان براي افزايش ضخامت، به عنوان لايه زيرين عايق هاي ديگر استفاده كرد. 

عايق آكوستيك هرمي

عايق آكوستيك هرمي داراي برآمدگي هاي هرمي شكل بوده كه با زاويه خاصي طراحي شده اند. به دليل ساختار چندوجهي كه اين هرم ها دارند، امواج صوتي را از جهت هاي مختلف جذب مي كنند. عايق صوتي شانه تخم مرغي هم نوع ديگري از عايق هرمي است. اين نوع عايق آكوستيك همان طور كه از اسمش مشخص است داراي سطحي شبيه شانه تخم مرغ است.

مزيت اين نوع عايق صوتي اين بوده كه ميزان زيادي از انرژي امواج صوتي پس از برخورد با سطح عايق جذب شده و امواج ضعيف شده در جهت هاي مختلف منتشر مي شوند. به اين ترتيب انعكاس صدا بسيار كم شده و از خروج صدا هم جلوگيري مي شود. 

در استوديوها معمولاً عايق صوتي با شكل هرمي يا مخروطي را به ديوارهاي مقابل هم نصب مي كنند. توجه داشته باشيد كه اگر امواج منظم به شكل عمودي يا افقي با سطح عايق برخورد كنند، امكان دارد با شدت بيشتري بازتاب داده شوند. براي اين نوع امواج مي توان از عايق شياردار استفاده كرد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۴:۲۶ توسط:الفبا وب موضوع:

كارت گرافيك ماينينگ چيست؟

قيمت كارت گرافيك براي ماينينگ چقدر است؟ كارت گرافيك براي ماينينگ چيست؟ اين روزها بسياري از افراد به دنبال استخراج ارز با كارت گرافيك هاي ماينينگ هستند. پس اين امكان را در اختيار دارند تا استخراج بيت كوين با كامپيوتر را انجام دهند و حتي استخراج بيت كوين با موبايل را هم تجربه كنند. اما غالبا چنين ماينرهايي پس از مدتي نااميد مي شوند؛ چرا كه به سود مورد انتظار خود نمي رسند، پس اينجاست كه انواع كارت گرافيك ماينينگ مي توانند با قدرت پردازش فوق العاده اي كار استخراج ارزهاي ديجيتالي را با بيشترين بازدهي انجام دهند پس چنانچه شما مي خواهيد عمليات ماينينگ بيت كوين، استخراج اتريوم و ماينينگ ساير رمز ارزهاي ديجيتالي را با موفقيت انجام دهيد لازم است با اجراي مراحلي مانند:

  • انتخاب بهترين كارت گرافيك
  • نصب و يكپارچه كردن كارت گرافيك هاي مختلف با توان پردازش متغيير
  • نصب نرم افزارهاي لازم براي ماينينگ
  • متصل شدن به يك استخر استخراج

و… همچنان با صرف كمترين هزينه بيشترين سود از استخراج پول هاي مجازي را به دست آوريد.

كارت گرافيك هاي ماينينگ

با توجه به ارزيابي درستي كه از نظر سخت افزاري و نرم افزاي و همچنين در مورد توان پردازش و مصرف برق كارت گرافيك هاي ماينينگ انجام شده است غالبا مي توان گفت معروف ترين كارت گرافيك هاي رايجي كه امروزه مورد استفاده كاربران زيادي قرار گرفته است عبارتند از:

  • كارت گرافيك Nvidia GTX 1080 Ti
  • كارت گرافيك GTX 1070 Ti
  • كارت گرافيك Nvidia GTX 1060
  • كارت گرافيك AMD Radean VII
  • كارت گرافيك AMD Radeon RX Vega 56
  • كارت گرافيك AMD Radeon RX 580
  • كارت گرافيك AMD RadeonRX 470

البته بهتر است قبل از خريد كارت گرافيك ماينينگ، مدل هايي را انتخاب كنيد كه مقرون به صرفه هستند و مي توانند با كمترين هزينه بيشترين بازدهي را براي شما داشته باشد.

قيمت كارت گرافيك ماينينگ

از آنجايي كه كارت گرافيك هاي استخراج جزو مهمترين سخت افزارها در سيستم ماينينگ به حساب مي آيند، بنابراين جمع كثيري از افراد جهت استخراج ارزهاي ديجيتالي سعي مي كنند تا مناسب ترين و بهترين انواع كارت گرافيك ماينينگ را تهيه نمايد، برهمين اساس اين روزها كسب درآمد با كارت گرافيك بازار گرمي را به خود گرفته است. اما به دليل اينكه نرخ هش يا همان توان پردازش كارت هاي گرافيكي با عمليات استخراج رابطه مستقيمي دارند بنابراين قيمت كارت گرافيك ماينينگ در نرخ متعددي عرضه مي شود. اما غالبا در اين قيمت گذاري موارد ديگري مانند:

  • انرژي مصرفي كارت گرافيك
  • فركانس حافظه ويدئويي

و بسياري فاكتورهاي مهم ديگري نيز دخالت دارند. پس ارزان ترين كارت گرافيك صرفا نمي تواند بهترين كارت گرافيك بوده و عملكرد مناسبي داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۴:۰۰ توسط:الفبا وب موضوع:

عايق صدا روكار و عايق صدا توكار

استفاده از عايق صدا روكار و عايق صدا توكار در براي پيشگيري از ورود سر و صدا به انواع مكان هاي صنعتي، اداري و خانگي هم اكنون مورد توجه افراد زيادي قرار گرفته است. چون رشد زندگي ماشيني، افزايش آلودگي صوتي را هم به همراه داشته است. استفاده از عايق هاي صدا در بخش هاي مختلفي مثل كف، سقف، ديوارها و درب ساختمان امكان پذير است. 

خريد عايق صدا روكار و عايق صدا توكار براي خانه، محل كار، موتور خانه و …

عايق صدا يا عايق صدا به پوششي گفته مي شود كه در ساختمان سازي مورد استفاده قرار گرفته و از انتقال صدا ميان دو فضا پيشگيري به عمل مي آورد. آن چه كه در ساخت عايق هاي صدا حائز اهميت است، چگونگي جذب صدا و استفاده از متريال با كيفيت است. علاوه بر آن توجه داشته باشيد كه ميزان جذب صوت عايق هايي كه در عايق بندي ساختمان صورت مي گيرد، به فركانس صوت، اندازه و عمق عايق بستگي دارد.

استفاده از اين عايق در كف، سقف، ديوارهاي مشترك داخلي و درب ساختمان امكان پذير است. عايق هاي صدا از جمله مصالح مدرني شناخته مي شوند كه در ساختمان سازي كارايي بالايي داشته و از سويي ديگر، وزن زيادي بر ساختمان وارد نمي كند. آن چه كه از انتقال صدا در محيط با كمك عايق صدا پيشگيري مي كند، خاصيت آكوستيك بودن مصالح به كار برده شده در عايق است. عايق در دو دسته عايق صوتي توكار و روكار وجود دارد.

چون بعضي از مصالح اكوستيك با اين كه جذب صوتي خوبي دارند، اما باعث انعكاس صدا در فضاي مورد نظر مي شوند. از اين رو توجه به اين نكته از اهميت زيادي برخوردار است. 

كم يا زياد بودن خاصيت آكوستيك عايق هاي صدا به چگالي آن بستگي دارد. اگر تمايل داريد عايق از خاصيت آكوستيك بالايي برخوردار باشد، بايد از نمونه هايي كم چگالي استفاده كرد. خاصيت آكوستيك عايق هاي صدا از ايجاد انعكاس در فضاي ساختمان هم پيشگيري به عمل مي آورد.

عايق صدا ديوار مشترك

هم اكنون با گسترش ساختمان نشيني و ساخت خانه هايي با ديوار مشترك، اهميت استفاده از عايق صدا دو چندان شده است. هم چنين توسعه زندگي شهر نشيني و ايجاد آلودگي هاي صوتي هم از ديگر عواملي بوده كه بر اهميت استفاده از اين عايق اضافه مي كند. 

استفاده از عايق هاي ديوار مشترك براي براي پيشگيري از انتقال صدا از واحدي به واحد ديگر از نكات مهم و ضروري بوده كه بايد به آن توجه داشت. آن چه كه در استفاده از عايق صدا ديوار مشترك بايد مورد توجه قرار گيرد، استفاده از دو تيغه جدا كننده بوده كه براي ايجاد فضايي خالي ميان آن ها ايجاد مي شود و بايد از هر دو طرف عايق كاري شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۹:۳۶ توسط:الفبا وب موضوع:

عايق صدا روكار و عايق صدا توكار

استفاده از عايق صدا روكار و عايق صدا توكار در براي پيشگيري از ورود سر و صدا به انواع مكان هاي صنعتي، اداري و خانگي هم اكنون مورد توجه افراد زيادي قرار گرفته است. چون رشد زندگي ماشيني، افزايش آلودگي صوتي را هم به همراه داشته است. استفاده از عايق هاي صدا در بخش هاي مختلفي مثل كف، سقف، ديوارها و درب ساختمان امكان پذير است. 

خريد عايق صدا روكار و عايق صدا توكار براي خانه، محل كار، موتور خانه و …

عايق صدا يا عايق صدا به پوششي گفته مي شود كه در ساختمان سازي مورد استفاده قرار گرفته و از انتقال صدا ميان دو فضا پيشگيري به عمل مي آورد. آن چه كه در ساخت عايق هاي صدا حائز اهميت است، چگونگي جذب صدا و استفاده از متريال با كيفيت است. علاوه بر آن توجه داشته باشيد كه ميزان جذب صوت عايق هايي كه در عايق بندي ساختمان صورت مي گيرد، به فركانس صوت، اندازه و عمق عايق بستگي دارد.

استفاده از اين عايق در كف، سقف، ديوارهاي مشترك داخلي و درب ساختمان امكان پذير است. عايق هاي صدا از جمله مصالح مدرني شناخته مي شوند كه در ساختمان سازي كارايي بالايي داشته و از سويي ديگر، وزن زيادي بر ساختمان وارد نمي كند. آن چه كه از انتقال صدا در محيط با كمك عايق صدا پيشگيري مي كند، خاصيت آكوستيك بودن مصالح به كار برده شده در عايق است. عايق در دو دسته عايق صوتي توكار و روكار وجود دارد.

چون بعضي از مصالح اكوستيك با اين كه جذب صوتي خوبي دارند، اما باعث انعكاس صدا در فضاي مورد نظر مي شوند. از اين رو توجه به اين نكته از اهميت زيادي برخوردار است. 

كم يا زياد بودن خاصيت آكوستيك عايق هاي صدا به چگالي آن بستگي دارد. اگر تمايل داريد عايق از خاصيت آكوستيك بالايي برخوردار باشد، بايد از نمونه هايي كم چگالي استفاده كرد. خاصيت آكوستيك عايق هاي صدا از ايجاد انعكاس در فضاي ساختمان هم پيشگيري به عمل مي آورد.

عايق صدا ديوار مشترك

هم اكنون با گسترش ساختمان نشيني و ساخت خانه هايي با ديوار مشترك، اهميت استفاده از عايق صدا دو چندان شده است. هم چنين توسعه زندگي شهر نشيني و ايجاد آلودگي هاي صوتي هم از ديگر عواملي بوده كه بر اهميت استفاده از اين عايق اضافه مي كند. 

استفاده از عايق هاي ديوار مشترك براي براي پيشگيري از انتقال صدا از واحدي به واحد ديگر از نكات مهم و ضروري بوده كه بايد به آن توجه داشت. آن چه كه در استفاده از عايق صدا ديوار مشترك بايد مورد توجه قرار گيرد، استفاده از دو تيغه جدا كننده بوده كه براي ايجاد فضايي خالي ميان آن ها ايجاد مي شود و بايد از هر دو طرف عايق كاري شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۹:۰۱ توسط:الفبا وب موضوع:

پارك هاي غرب تهران

در اين مقاله از تهران پلاك قصد داريم به معرفي پارك هاي غرب تهران - مراكز تفريحي غرب تهران -  بهترين پارك هاي غرب تهران - مراكز گردشگري غرب تهران اشاره كنيم. تهران پلاك يكي از بهترين سايت هايي است كه انواع  خانه هاي يك خوابه و دوخوابه را براي اجاره روزانه - هفتگي در اختيارتان قرار مي دهد. براي اجاره سوئيت مبله غرب تهران با ما در ارتباط باشيد.

پارك هاي غرب تهران

بهترين مكان براي فرار از روزمرگي ها، پارك هاي غرب تهران مي باشند. پارك ها مكاني با فضاي سبز و ديگر تسهيلات و خدمات اند كه براي خلق لحظات شاد و پر انرژي تعبيه شده اند. بطور كلي هر پارك داراي ويژگي خاصي و متفاوتي است.

برخي داراي گونه هاي گياهي و فضاي سبز خاصي مي باشند، برخي داراي مناظر و چشم انداز ويژه اي مي باشند و بعضي از آن ها تسهيلات و امكانات خاصي براي سنين مختلف مثلا كودكان يا جوانان ارائه مي كنند.

آن چه حائز اهميت است اين بوده كه، با آگاهي از امكانات، تسهيلات و ويژگي هاي هر پارك بتوانيم جهت استفاده و لذت از پارك ها برنامه ريزي كنيم. در اين مطلب از تهران پلاك به معرفي پارك هاي غرب تهران مي پردازيم.

پارك جنگلي چيتگر: اين پارك با به علت پوشش غني گياهي و همچنين وجود بخش هايي چون مسيرهاي دوچرخه سواري (كلي و خاص بانوان)، مسير هاي كوهستاني، سايت تير اندازي و سواركاري، زمين هاي ورزشي و ديگر اماكن در پارك هاي مشابه به عنوان يكي از جاهاي تفريحي و ديدني و بهترين پارك هاي غرب تهران معرفي شده است.

پارك نهج البلاغه: يكي از پارك هاي غرب تهران بوده كه به دهكده گردشگري شهرت دارد از وسط آن رودخانه اي گذر مي كند كه عامل احداث پل هاي متعددي براي گردش و گشت و گذار در دو طرف رودخانه است. وجود رودخانه علاوه بر ايجاد آب و هواي مطبوع و خنك در فصل گرم تابستان، جذابيت آن را هم بيشتر كرده است.

پارك نهج البلاغه داراي فضاهاي سرسبز و باصفا و چشم اندازهاي زيبا و تماشايي است و مي توان ساعات و لحظاتي دلنشين و به يادماندني را در كنار دوستان و خانواده در اين بوستان سپري كرد.

پارك نهج البلاغه تهران از آن چيزي كه فكر مي كنيد بزرگ تر و باصفاتر است. در كل از آن پارك هاي تهران است كه هميشه مثل يك گزينه ثابت گوشه ذهنتان مي ماند و هر از چند گاهي هوس وقت گذراني در آن به سراغتان مي آيد.

پل معلق آسمان، مهمترين جاذبه پارك نهج البلاغه و يكي از نمادهاي پايتخت محسوب مي شود. اين پل اولين پل معلق تهران و دومين نمونه در ايران به شمار مي رود كه طول آن به ۲۸۵ متر و عرض آن به دو متر مي رسد. ارتفاع پل معلق ۶۵ متر و حداكثر ارتفاع آن ۸۵ متر است و اين پارك را به بوستان پرديسان متصل مي كند. به طور هم زمان، ۲۰۰ نفر بازديدكننده مي توانند روي عرشه پل تردد و توقف كنند.

يكي ديگر از ديدني هاي پارك نهج البلاغه، مزار شهداي گمنام است. در سال ۱۳۸۹و هم زمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پيكر سه شهيد گمنام جنگ تحميلي كه در عمليات والفجر چهار به شهادت رسيده بودند، در اين بوستان به خاك سپرده شدند. به مناسبت هاي مختلف مراسم و برنامه هاي مذهبي، فرهنگي و هنري در اين مزار برگزار مي شود.

 

مسافر شهر تهران هستيد؟ تهران پلاك با اجاره روزانه سوئيت جنت آباد همراه شماست!

اگر قصد سفر به تهران را داريد، به احتمال زياد به هتل آپارتمان در غرب تهران نياز پيدا مي كنيد، غرب تهران داراي مراكز و دسترسي آسان به سراسر تهران است و همه هتل آپارتمان هاي پيشنهاد شده توسط تهران پلاك داراي بهترين قيمت مي باشند.

پارك پرديسان: از جمله پارك هاي غرب تهران بوده كه توسط سازمان حفاظت محيط زيست در دهه پنجاه ساخته شده است. اين پارك به عنوان يك پارك تفريحي، علمي، آموزشي و پژوهشي معرفي شده كه به عنوان يك بوستان جنگلي در شمال غرب تهران واقع شده و مي توان به عنوان يكي از جاهاي ديدني تهران در غرب از آن ياد كرد.

برخلاف تصور مردم، پارك پرديسان باغ وحش ندارد؛ بلكه اين بوستان داراي مركز بازپروري حيات وحش، كلينيك تخصصي حيات وحش و مركز تكثير و بازپروري يوز آسيايي است كه در آن پذيراي حيوانات آسيب ديده و گمشده اي است كه به خاطر شرايط ناهموار جغرافيايي يا تجارت سياه قاچاقچيان از محل زندگيشان دور افتاده يا زخمي شده اند. حيوانات ياد شده در اين مركز نگهداري مي شوند و پس از درمان و بر طرف شدن مشكل، در دامان طبيعت رها مي شوند. براي حيواناتي هم كه نمي توانند به طبيعت برگردند، يك جايگاه خاص تعريف مي شود يا در صورت امكان بعد از تيمار شدن به باغ وحش منتقل مي شوند.

مركز بازپروري حيات وحش پارك پرديسان داراي دو بخش حيات وحش طبيعي، شامل جانوران بومي مانند پرندگان و خزندگان و حيات وحش در حال اسارت در سه گروه گوشت خوران، علف خوران و پرندگان است. در اين حيات وحش زيبا، حيوانات و پرندگان گوناگوني مانند گرگ، خرس، طاووس، جغد و... نگهداري مي شوند و مورد بازديد قرار مي گيرند.

موزه تنوع زيستي پارك پرديسان يا موزه تاريخ طبيعي و ذخاير ژنتيكي پرديسان، در سال ۱۳۸۳ به منظور نمايش گونه هاي گياهي و جانوري جهان و همچنين گونه هاي جانوري كمياب در ايران مانند هوبره، سياه خروس، گور ايراني، يوزپلنگ و ميش مرغ افتتاح شده است.

موزه تنوع زيستي پارك پرديسان ۱,۸۰۰ متر وسعت دارد. اﯾﻦ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ به صورت ﻧﻤﺎﯾﺸﮕﺎه ﺗﺨﺼﺼﯽ ﮔﻮﻧﻪﻫﺎي ﮔﯿﺎﻫﯽ، ﺟﺎﻧﻮري و ﻧﻤﻮﻧﻪﻫﺎي ﺳﻨﮓ و ﮐﺎﻧﯽ و ﻓﺴﯿﻞ است. انواع حيوانات و حشرات به صورت تاكسيدرمي در اين موزه به نمايش گذاشته شده اند. اين موزه همچنين داراي چهار بخش نمايشگاهي، تحقيقاتي، آموزشي و خدماتي است و كارگاه تاكسيدرمي نيز دارد.

پارك گفتگو: اين پارك بر اساس تركيبي از سبك هاي باغ هاي ايراني، فرانسوي، انگليسي، ايتاليايي و ژاپني تاسيس شده است. وجود پوشش گياهي مختلف به همراه تنديس مشاهير بزرگ از جاذبه هاي آن است.

اين پارك به عنوان يكي از جاهاي ديدني در غرب تهران شامل زمين بازي كودكان، زمين اسكيت، آمفي تئاتر، كتابخانه و ساختمان كوشك (مركز آموزش)، مسجد، رستوران، فروشگاه كتاب و ... است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۳:۳۹ توسط:الفبا وب موضوع:

اجاره خانه مبله

يكي از دغدغه هاي اصلي مسافران به تهران اجاره خانه مبله و پيدا كردن جايي براي اقامت است. ما به شما اجاره روزانه خانه در غرب تهران را پيشنهاد مي كنيم. غير از سفرهاي سياحتي و زيارتي به تهران بيشترين علت مسافران به تهران به دلايل پزشكي و درماني است. تهران يكي از قطب هاي پزشكي مهم كشور است كه روزانه شاهد مراجعه بساري از بيماران به اين شهر است.

چرا اجاره خانه مبله در غرب تهران بهتر است؟

اجاره خانه مبله در غرب تهران: احتمالا براي شما هم شرايطي پيش آمده است كه براي يك سفر شغلي، با استفاده از مراكز بيمارستاني و يا به قصد گردشگري تفريحي به تهران آمده باشيد.

پيدا كردن يك محل اقامت مناسب در غرب تهران دغدغه اصلي همه مسافران است. ما در اينجا به شما يك راهكار عالي براي اقامت راحت و آرام با اجاره خانه مبله در غرب تهران پيشنهاد مي كنيم.

روزانه افراد زيادي با هدف هاي متفاوت به تهران سفر مي كنند كه همه اين افراد نياز به اقامت امن و راحت دارند تا بتوانند به كارهاي خود برسند. در سفر چيز مهمتري از اين نيست كه در مدتي كوتاه بتوانيد مكان مناسبي با امكانات رفاهي پيدا كنيد.

چرا اجاره خانه مبله ؟

با اين كه هتل و مسافرخانه هاي زيادي در غرب تهران هستند كه مي توانيد به آن ها مراجعه كنيد، اما بايد به اين مورد هم دقت كنيد كه هتل ها و مسافرخانه ها به علت نزديكي به مركز شهر و مراكز گردشگري تفريحي در مكان هاي خيلي شلوغ شهر قرار دارند.

شما با اجاره خانه مبله در غرب تهران مي توانيد از اين شلوغي و ترافيك و دود رهايي پيدا كنيد و در يك سوئيت مبله ساكن شويد كه خودتان محل آن را انتخاب مي كنيد و داراي يك سري امكانات ويژه است كه آن را هم شما انتخاب مي كنيد.

ما در سايت تهران پلاك با توجه به نياز شما ومحل درخواستي سوئيت از سوي شما، تعدادي مورد را پيشنهاد مي دهيم و تا پايان اقامت همراه شما خواهيم بود. شما حتي مي توانيد مهمانان داخلي و خارجي تان را به اين سوئيت ها دعوت كنيد و اقامت خوشي را تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۱۹:۴۷ توسط:الفبا وب موضوع:

فوم عايق صدا صاف

فوم عايق صدا صاف چيست؟ چقدر قيمت دارد؟ براي كدام موارد عايق سازي مناسب است؟

امروزه از عايق صدا يا عايقكاري صوتي، نه تنها در بخش هاي صنعتي، بلكه در بخش هاي اداري و خانگي هم استفاده مي شود، به طوري كه در كشورهاي توسعه يافته يكي از معيارهاي ارزش گذاري بر ملك، علاوه بر عايق سازي حرارتي آن، عايق سازي صوتي آن ملك است.

گرچه به اين موضوع در كشورهاي پيشرفته و توسعه يافته به جد پرداخته مي شود، اما متأسفانه از اين مهم در كشور ايران به خصوص در بخش هاي اداري و مسكوني به خاطر كنترل كردن و كاهش بعضي از هزينه ها در عمليات ساخت و ساز و دست يافتن به سودي بيشتر، بسياري از پروژه هاي در حالا ساخت و يا ساخته شده در كشور فاقد عايق هاي صوتي و جاذب صداي استاندارد بوده كه اين امر باعث عبور صوت به محيط هاي پيرامون شده و آرامش افراد را تحت تأثير خود قرار خواهد داد.

براي رفع اين مشكل، بايد از پوششي به نام عايق صدا روي ديوارها، سقف، كف و… استفاده شود تا صداي انتقالي به محيط هاي پيرامون تا حد قابل توجهي كاهش يابد.

فوم عايق صدا صاف با كمك انواع عايق صدا الاستومري و پلي استايرن توليد مي شود كه در عايق سازي توكار و روكار كاربرد دارد.

فوم عايق صدا صاف در دو نوع ساده و يكرو چسب دار موجود است. نوع ساده آن براي عايق سازي توكار استفاده مي شود به اين شكل كه در حين ساخت ساختمان و مابين دو تيغه ديوار قرار مي گيرد طوري كه كليه سطوح ديوار را بپوشاند.

اين روش بيشتر براي عايق سازي ميان واحد هاي ساختمان و يا ديواره هاي خارجي منازل كاربرد دارد كه علاوه بر عايق صوت شدن ديوار، در برابر گرما هم استقامت خوبي داشته باشد. عايق هاي يكرو چسب دار براي مواقعي مصرف مي شود كه ساختمان ساخته شده است اما از نظر صوتي عايق مناسبي ندارد.

پس در اين صورت بهترين راه چسباندن اين عايق روي ديوار و خلاص شدن از صدا هاي مزاحم اطراف منزل است. البته بايد در نظر داشته باشيد كه فوم عايق صدا صاف ظاهر خيلي زيبايي ندارد و براي بخشيدن جذابيت به آن بايد روي آن را با ديوارپوش هايي بپوشانيم.

البته براي اجراي عايق صوتي با طول عمر بيشتر و كارايي بهتر، روش اول بهتر است و روش دوم فقط وقتي استفاده مي شود كه بعد از ساخته شدن ساختمان قصد عايق سازي آن را پيدا كنيم.

يك عايق صدا خوب چه ويژگي بايد داشته باشد؟  بهترين انواع عايق صدا كدام است؟ يكي از مشكلات رايج در جوامع امروز، آلودگي صوتي است.

يك عايق خوب بايد چگالي مناسبي داشته باشد تا حالت آكوستيك خود را حفظ كند. از اين رو پيش از خريد عايق صدا بايد از استاندارد بودن چگالي و ضخامت آن مطمئن باشيد. شركت هايي در زمينه توليد انواع عايق رطوبتي، صوتي و حرارتي مشغول به فعاليت مي باشند و محصولات خود را با تنوع بالا در اختيار مصرف كنندگان قرار مي دهند.

شما با توجه به مكان مورد نظر و ميزان سر و صدا مي توانيد نسبت به خريد عايق صدا مناسب اقدام كنيد. مثلا براي پيشگيري از انتقال سر و صداي تلويزيون، تلفن و مكالمات خود مي توانيد عايق صدا ديوار مشترك را اجرا كنيد.

بهترين ها را از آپ دكو بخواهيد! اين مركز بهترين همراه شما جهت عايق كردن خانه مي باشد. اين عايق به شكل رولي يا تخته اي كاربرد دارد و آرامش را به ساكنين ساختمان هايي با اتاق هاي ديوار به ديوار هديه مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۲۲ توسط:الفبا وب موضوع:

اجاره هتل آپارتمان فقط با 500 تومن

به تهران پلاك خوش آمديد! سايتي بي نظير و معتبر براي اجاره هتل آپارتمان در غرب تهران! شما مي توانيد از موارد زير براي اجاره روزانه – هفتگي و ماهانه ديدن كنيد! همه اين خانه ها به مراكز مهمي مثل سوپرماركت، مراكز تفريحي و خريد، بيمارستان و داروخانه نزديك هستند و دسترسي آسان به بزرگراه هاي تهران دارند.

در صورتي كه به دنبال يك هتل آپارتمان تميز با بهترين قيمت هستيد ما تماس بگيريد! امكان رزرو آنلاين فراهم نشده و شما بايد براي اجاره سوئيت مبله و آپارتمان هاي امن و تميز با ما تماس بگيريد تا شما را راهنمايي كنيم! به كليه سوالات شما پاسخ خواهيم داد.

اگر قصد اجاره روزانه خانه در تهران داريد بايد اشاره كنيم كه موارد ارائه داده شده در تهران پلاك به مراكز مهم همچون بيمارستان، مراكز تفريحي و خريد، داروخانه، سوپرماركت و ... نزديك هستند و همين موجب شده تا بتوانيد در سريع ترين زمان ممكن نياز هاي خود را هم رفع نماييد.

در صورتي كه نمي دانيد در خانه هاي مبله تهران پلاك چه مواردي رعايت مي شوند به دو نكته از مهم ترين آن ها اشاره مي كنيم، امنيت و نظافت! خانه ها همگي از نظر امنيتي بررسي شده اند و كوچكترين مشكلي در اين زمينه براي شما به وجود نخواهد آمد و درباره نظافت هم بايد اشاره كنيم كه خانه ها قبل از تحويل به مستاجر بعدي كاملا توسط پرنسل تميز و ضد عفوني مي شوند.

براي اجاره هتل آپارتمان در غرب تهران به ما اعتماد كنيد!

اجاره روزانه خانه مبله در تهران

براي بعضي از مسافران يك اقامت راحت و دلچسب حرف اول و آخر را مي زند، مخصوصا براي افرادي كه قرار است مدت زمان زيادي را در خانه سپري كنند. اين دسته از افراد سراغ اجاره روزانه خانه در تهران و خانه هاي مبله تهران مي روند.

اما يك خانه مبله در تهران چه ويژگي هايي دارد و آيا اصلا به صورت روزانه قابل اجاره است؟ خبر خوب اين است كه شما در هر جاي تهران، مي توانيد يك آپارتمان و خانه كاملا مبله، شيك و بي نظير را براي هر چند روز كه بخواهيد اجاره كنيد.

امكانات ويژه اجاره روزانه خانه در تهران از داشتن باربيكيو تا داشتن استخر و سونا و جكوزي اختصاصي مي تواند متنوع باشد. همچنين خانه هاي لاكچري تهران براي اجاره روزانه معمولا واحدهاي دو يا سه خوابه اي مي باشند كه امكانات مبله آن ها جديد و كاملا نو است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۱۲ توسط:الفبا وب موضوع:

روغن خراطين براي صورت

مستر كينگ فروشگاه بزرگ و معتبر انواع لوازم بهداشت جنسي و روغن خراتين - روغن خراتين اصل را به فروش مي رساند. روغن خراطين براي صورت تاثيرات شگفت انگيزي دارد. روغن خراطين به انگليسي earthworm oil روغني با خواص دارويي و درماني بوده كه از يك كرم خاكي به نام ايزينيا فتيدا استخراج مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۹:۳۶ توسط:الفبا وب موضوع: