خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

دلايل انتخاب هتل آپارتمان

اين كه آيا شما اغلب يا اغلب مسافرت مي كنيد، منطقي است تا در مورد تمام گزينه هاي مختلف براي اقامت خارج از آن به چه حد بيشتر بدانيد. در حالي كه بسياري از مسافران با تجربه، دوباره به هتل هاي مجاور مانند  باز مي گردند، گردشگران ديگر و مسافرين كسب و كار كمتر آشنايي با آنچه كه يك هتل آپارتماني است و همچنين به عنوان يك آپارتمان خدماتي شناخته مي شود. با تهران پلاك سايت اجاره خانه و سوئيت روزانه همراه باشيد.

همانطور كه ممكن است از نام آن حدس بزنيد، يك هتل آپارتمان تركيبي از بهترين قسمتهاي يك هتل با يك آپارتمان لوكس را دارد. هتل تفريحي شما با يك آشپزخانه سخاوتمند و فضاي زندگي ساخته خواهد شد تا آن را واقعا احساس كنيد كه يك خانه را از خانه دور كنيد. بنابراين، اگر شما تا به حال در يك هتل منظم اقامت كرده ايد و براي بيش از يك كتري سفر و كيسه هاي قهوه فوري لذت برده ايد، اين گزينه مي تواند براي شما باشد! تهران پلاك اجاره انواع هتل آپارتمان ها را با بهترين قيمت انجام مي دهد.

پس چرا بايد براي سفر بعدي خود يك هتل جداگانه در نظر بگيريم؟ انواع موارد استفاده معمولي وجود دارد كه در طول سال هاي اخير به آپارتمان هاي خدماتي كمك كرده اند كه در سالهاي اخير محبوبيت زيادي داشته باشند و براي همه افراد مناسب باشند:

كسب و كار

مسافران تجاري به دنبال جايي براي برگزاري جلسات و كنفرانس ها، و همچنين كار و استراحت در طول سفر خود را به منطقه است. مسافران در سفرهاي تجاري اغلب متوجه مي شوند كه به طور مداوم غذا خوردن بيش از حد گران و يا خيلي يكنواخت است، به ويژه هنگامي كه به تنهايي مسافرت مي كنند، و به اين ترتيب، آنها يك آشپزخانه كاملا مجهز براي آشپز بودن دارند، به همين دليل است كه يك هتل جداگانه كامل است.

آشپزخانه براي پخت و پز خانه سريع و آسان، همراه با Wi-Fi، تلويزيون و فضاي زندگي راحت به اين معني است كه شما مي توانيد بعد از يك روز شلوغ از جلسات استراحت كنيد. هتل هاي ما نيز نزديك به كنوانسيون مركز، يكي ديگر از دلايل آنها براي سفر كسب و كار ايده آل است.

در هتل آپارتمان هاي تهران پلاك انواع لوازم زندگي براي اقامت كوتاه مدت وجود دارد.

خانواده ها

خانواده هايي كه داراي فرزند هستند، در جستجوي اقامت در تعطيلات، در مكان هايي قرار مي گيرند كه هر كس مي تواند يك اتاق جداگانه و همچنين فضاي مشترك داشته باشد - آپارتماني كامل و اغلب دوستانه تر از بودجه شماست. هتل هاي ما داراي اتاق هاي زيادي براي خانواده ها هستند و هتل به معناي چيزي است كه شما نياز داريد. بنابراين نياز كمتري براي حمل كالاهاي غير ضروري در تعطيلات با شما وجود دارد.

دوستان

همكاران يا دوستان با هم مسافرت مي كنند و اتاق هاي مجلل و آشپزخانه خود را به اشتراك مي گذارند و يك هتل متشكل از گروهي از دوستان كه با هم مي توانند از اتاق خود لذت ببرند و همچنين فضاي عمومي براي صرف وقت با تلويزيون هاي صفحه نمايش، آي پاد اسكله، Wi-Fi و ناهارخوري شيك و مناطق سالن. بهترين هتل ها در نزديكي مركز شهر، نزديك به بارها، رستوران ها و جاذبه هاي اصلي شهرها قرار دارند، براي دوستاناني كه در آخر هفته به يا مي روند.

زوج ها

مكان هاي فوق العاده اي براي ميني بقيه با شريك زندگي شما و انتخاب يك هتل جدا از هم هستند چرا كه محل اقامت شما بي نظير است. آپارتمان هاي شيك و معروف آپارتمان يك خوابه ايده آل براي كاوش در شهر نيويورك هستند و شما مي توانيد در يكي از رستوران هاي بزرگ در اين شهر بخوريد و يا حتي يك غذاي رمانتيك در آشپزخانه خود داشته باشيد، همانطور كه همه ظروف و تجهيزات وجود دارد، همراه با غذا مانع اگر شما نياز به يك. همه خانه هاي روزانه تهران پلاك به مراكز مهم نزديك هستند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۹:۲۰ توسط:الفبا وب موضوع:

نكات اجاره هتل آپارتمان

شهر تهران روزانه مسافران زيادي را پذيراست و مسافران به دلايلي مختلفي مقصدشان شهر تهران است. يكي از بزرگترين دغدغه هاي هر مسافري جا و مكان براي چند شب اقامت مي باشد. هزينه بالاي هتلها و كيفيت پايين مسافرخانه ها باعث شده بسياري افراد به اجاره آپارتمان مبله در تهران راغب شوند.

اگر براي يك گردش خانوادگي و مسافرت تفريحي به تهران سفر مي كنيد و يا اينكه به دليل موقعيت شغلي خود سفرهاي كاري به مقصد تهران داريد، اجاره آپارتمان مبله در تهران مي تواند گزينه مناسب تري چه به لحاظ هزينه و چه از نظر راحتي نسبت به هتل و مسافرخانه باشد. اما اجاره آپارتمان مبله در تهران هم دغدغه هاي خاص خود را دارد. و اينكه پيدا كردن يك مبله مناسب و خوش مسير نيازمند اطلاعاتي از شهر تهران است.

اجاره آپارتمان مبله در تهران به صورت آنلاين

يكي از روشهايي كه شما مي توانيد براي رزرو محل اقامت خود اقدام كنيد استفاده از پلتفرم هاي آنلاين است. اين مدل به راحتي در سايت تهران پلاك در اختيار شما قرار مي گيرد. يكي از دلايلي كه باعث مي شود روشهاي آنلاين اجاره آپارتمان مبله در تهران مطمئن تر از ساير روشهاي سنتي باشد، سريع و آسان بودن اجاره مبله مورد نظر مي باشد. اجاره آپارتمان مبله در تهران، قبل از رسيدن به مقصد و درست مانند رزرو بليط هواپيما.در واقع نيازي نيست بعد از رسيدن به تهران و با ذهن و جسم خسته از راه به فكر محل اقامت خود باشيد.

شايد هم شما نگران اين مسئله باشيد كه تصاويري كه در سايت ها براي اجاره آپارتمان مبله منتشر مي كنند با خانه اي كه به شما تحويل ميدهند تفاوت داشته باشد. يا مبلغي كه پرداخت مي كنيد متناسب خانه اي كه تحويل مي گيريد نباشد.

خوشحاليم كه به عرض شما برسانيم، ما براي اين موضوع هم چاره اي انديشيده ايم. يكي از تسهيلاتي كه در سايت تهران پلاك دراختيار ميهمانان قرار مي گيرد، پرداخت كامل پس از تحويل گرفتن خانه است. به اين صورت كه خانه اي كه پسند مي كنيد با مبلغ كمي براي شما رزرو مي شود. و پس از تحويل گرفتن خانه مابقي مبلغ اجاره را تسويه مي كنيد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران با قصد ديدن جاذبه هاي تهران

اگر هدف شما از سفر به شهر تهران گشت و گذار و تفريح مي باشد مي توانبد يك آپارتمان مبله در تهران اجاره كنيد. براي سهولت بازديدهايتان، بايد چند نكته را در نظر داشته باشيد.

در ابتدا مدت دقيق روزهاي اقامت خود را نظر بگيريد. سپس توجه كنيد كدام جاذبه هاي گردشگري تهران، مقصد تفريح شما هستند؟ شهر تهران بسيار وسيع مي باشد و مسيرهاي دسترسي آن بسيار طولاني است. اگر بدون ماشين به تهران سفر مي كنيد، بايد بدانيد كه هزينه هاي كرايه تاكسي نسبت به ساير شهرها كمي گرانتر است.

با توجه منطقه اي كه مقصد اصلي شما براي تفريح مي باشد نسبت به اجاره آپارتمان مبله اقدام فرماييد. با يك انتخاب مناسب، ميتوانيد در هزينه هاي رفت و آمدتان صرفه جويي كنيد. يكي ديگر از دلايلي كه بر نزديكي محل اقامت و مقصد برآن تاكيد داريم، ترافيك سنگين خيابان هاي تهران است.

اگر از نظر بودجه اي امكان اجاره آپارتمان مبله در مناطق بالاي تهران را نداريد. وهمزمان، قصدگردش در بالاي شهررا داريد، ميتوانيد در مناطق پايين تر براي به اجاره آپارتمان مبله در تهران اقدام كنيد. اما در نظر داشته باشيد كه آپارتمان مبله اجاره اي شما به ايستگاه مترو و بي آرتي نزديك باشد. با اين كار ميتوانيد از وسايل حمل و نقل عمومي براي رفت و آمد استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۲۵ توسط:الفبا وب موضوع:

عوارض آلودگي صوتي – با آلودگي صدا چه كنيم؟

 امروز قصد داريم درباره عوارض آلودگي صوتي صحبت كنيم. اجراي عايق صدا يكي از بهترين روش هاي رهايي از سروصداي روزانه اي است كه ما را اذيت مي كند. افراد زيادي كه در شهرهاي شلوغ زندگي مي كنند روز به روز بيشتر مي شوند و همين باعث شده است به صورت روزانه، افراد بيشتري در مقابل آسيب هاي آلودگي صوتي قرار بگيرند. آلودگي صوتي واقعا مي تواند براي آرامش ما مزاحم بزرگي باشد و جالب است بدانيد كه همين موضوع براي سلامتي مشكلات بسياري به همراه دارد.

همانطور كه مي دانيد افراد براي هر كدام از مشكلات خود راه حلي دارند، مي توان تأثيرات آلودگي صوتي روي سلامتي را با كمك فعاليت هاي ثابت شده به كم ترين ميزان رساند. در اين مقاله قصد داريم به نتايج آلودگي صوتي روي روح و روان، جسم و … اشاره كنيم و در آخر سعي داريم با ارائه راهكارهايي مفيد شما را از شر آلودگي هاي صوتي نجات دهيم!

عايق صدا درب

مورد بعدي اجراي عايق صدا در منزل است. اين كار به خصوص براي درهاي ورودي منزل مفيد شده و جلوي صداهاي راه پله ها، آنسانسور و صداهاي ديگر را مي گيرد. درباره عايق صدا درها هم بهترين ها راه عايق صدا در است. بيشتر درب ها تو خالي و سبك مي باشند و براي انتقال صدا بسيار مستعد مي باشند. با اين كار بيشتر صداهاي مزاحمي كه از طريق درب عبور مي كردند، توانايي اين كار را ندارند.

عايق صدا خودرو

اما يكي ديگر از مكان هايي كه امكان اذيت شدن به وسيله صداهاي مزاحم وجود دارد، داخل خودرو است. تصور كنيد كه در داخل خودرو خود مي خواهيد آرامش داشته باشيد اما صداهاي مزاحم موتور و صداهاي آزاردهنده خيابان شما را خسته مي كند. يا اگر قصد صحبتي با سرنشيانان داشته باشيد، اين صداهاي مزاحم مكالمه شما را سخت خواهد كرد.

براي پيشگيري از اين صداهاي مزاحم از عايق صدا خودرو كمك بگيريد. آن ها در درب و موتور شما نصب خواهند شد و ديگر صداهاي مزاحم و آزار دهنده خيابان در داخل وسيله نقليه شنيده نمي شود.

عايق صدا براي حيوانات

اگر در منزل خود حيوان خانگي داريد و صداي آن ها شما و يا همسايه هاي شما را اذيت مي كند، مي تواند با استفاده عايق صدا شانه تخم مرغي و يا عايق صدا دو طرف صاف براي آن ها يك محيط را فراهم كنيد كه ديگر صداي آن ها براي اطرافيان اذيت كننده نباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۱:۱۵ توسط:الفبا وب موضوع:

چطور مي‌توانيم به عايق صوتي اتاق بپردازيم؟

 عايق صوتي اتاق يكي از بهترين روش ها براي افزايش آرامش محيط و كنترل سروصدا بوده كه با آن مي توان حتي نم و رطوبت خانه را هم پوشاند. بهتر است بدانيد روش هاي ساده تري هم وجود دارد كه مي توانيد با انجام آن ها تا حدودي اتاق هاي منزلتان را عايق صدا كنيد. با اين چند روش ساده، شما مي توانيد سروصداي محيط را به حداقل برسانيد.


 

۱- پوشاندن درزهاي درب و پنجره

درزهاي پنجره تاثير بسياري را در انتقال صدا دارد؛ در نهايت شما مي توانيد با پوشاندن درز پنجره ها به اندازه زيادي جلوي ورود صدا را بگيريد و عايق صدا ايجاد كنيد. براي اين كار مي توانيد از درزگيرهاي پلاستيكي كمك بگيريد. توجه كنيد پايين درب هاي منزل خود را هم مي توانيد با كمك فوم هاي پلاستيكي بپوشانيد و با اين كار، تا حد بسياري انتقال صوت را به حداقل رسانيد. پوشش هاي پلاستيكي بهترين انتخاب براي پوشاندن درزهاست، به علاوه مي توانيد در صورت نبود آن ها از چند تكه چوب هم كمك بگيريد.

۲- استفاده از پنل هاي عايق صدا

همانطور كه در ابتداي مطلب خوانديد، پنل هاي بسياري در بازار وجود دارد كه با نام عايق صدا به فروش مي رسد. اين نوع پنل ها مي تواند به اندازه زيادي از ورود و خروج صدا به بيرون از منزل پيشگيري كند، براي همين هم انتخاب بسيار مناسبي است. توجه كنيد نصب اين نوع پنل ها هم بسيار آسان بوده و خودتان مي توانيد به تنهايي اين كار را انجام دهيد. بعضي از اين نوع پنل ها چسب هايي دارند كه به راحتي روي ديوار قرار مي گيرند و بعضي ديگر را هم مي توانيد با كمك پيچ روي ديوار فيكس كنيد.

۳- نصب پرده هاي ضخيم عايق صوتي اتاق

يكي از روش هايي كه مي تواند ميزان ورود صدا به منزل شما را كم كند، استفاده از پرده هاي ضخيم است. براي اين منظور، بايد پرده هايي را انتخاب كنيد كه بتواند تمامي بخش ها از سقف تا زمين را بپوشاند. همينطور بايد در زمان خريد پرده حتما ضخامت آن را هم در نظر بگيريد. مسلما پرده با ضخامت بالاتر مي تواند مقاومت بسيار بيشتري در برابر ورود صدا داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۱:۲۱ توسط:الفبا وب موضوع:

اجاره خانه روزانه در غرب تهران

اجاره خانه روزانه در غرب تهران يكي از خدماتي است كه توسط تهران پلاك با بهترين قيمت و كيفيت ارائه مي گردد. در صورتي كه تصميم به اسكان كوتاه مدت در شهر تهران را داريد، مي توانيد از طريق آگهي هاي زير خانه موردنظرتان را پيدا كنيد و با توجه به امكانات موردنظر و قيمت ها يك انتخاب عالي داشته باشيد. براي رزرو خانه ها بايد با ما تماس بگيريد. اشاره كنيم كه در تهران پلاك سعي شده عكس هاي كامل از خانه ها تهيه شود تا انتخاب شما سريع تر و اسان تر صورت بگيرد! با 09129262946 تماس بگيريد، ما صبورانه به سوال هاي شما پاسخ مي دهيم!

جنت آباد نام محله اي در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداري تهران بوده كه از غرب به محله شهران، از شمال به ده حصارك، از شمال شرق به محله هاي پونك و چهارديواري و بزرگراه اشرفي اصفهاني و از جنوب به خيابان آيت الله كاشاني مي رسد. بلوار جنت آباد از جاده حصارك شروع و به خيابان آيت الله كاشاني ختم مي شود.  از شمال به جنوب به ترتيب بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، خيابان چهارباغ، خيابان ۳۵متري لاله با اين بلوار، چهارراه تشكيل مي دهند. از جمله خيابان هاي بزرگ كه به اين بلوار مي رسند، مي توان خيابان هاي ۲۰ و ۳۵ متري گستان را نام برد. در بين نام همه محله هاي غرب تهران، جنت آباد به خاطر داشتن بوستان هاي بسيار از آب و هواي بسيار مطبوعي برخوردار است. همينطور متمركز شدن چند مجتمع تجاري بزرگ مثل طوبي، سمرقند و كوروش اين محله را به يكي از قطب هاي تجاري تهران تبديل مي كند. براي اجاره خانه روزانه در غرب تهران مي توانيد همين حالا با ما تماس بگيريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۰:۳۵ توسط:الفبا وب موضوع:

اجاره هفتگي خانه در تهران

تهران پلاك يكي از بهترين سايت هاي است كه قصد دارد با اجاره هفتگي خانه در تهران با قيمت مناسب و خدمات با كيفيت رضايت شما را به دست آورد. اگر در شهر تهران مسافر هستيد و يا به هر علتي به اقامت كوتاه مدت در اين شهر نياز داريد، مي توانيد از موردهاي ارائه شده توسط اين سايت ديدن كنيد و به سرعت ثبت درخواست اجاره خانه موردنظر خود را انجام دهيد! هرگاه از موردهاي ارائه شده ديدن كرديد و مورد توجه شما قرار گرفتند مي توانيد با ما براي رزرو و اطلاعات بيشتر تماس بگيريد.

نكاتي براي اجاره آپارتمان مبله

در هنگام اجاره هفتگي خانه در تهران به صورت آنلاين به چند نكته قبل از نهايي كردن رزرو دقت كنيد.

  • اگر با خودروي شخصي قصد سفر به تهران داريد، بهتر است از وضعيت پاركينگ پيش از اجاره سوئيت مطلع شويد. براي اين منظور از مالك اطلاعات كافي در اين مورد را سوال بپرسيد.
  • پيش از اجاره آپارتمان يا سوئيت در تهران در مورد شرايط خاص از مالك سوال كنيد. به عنوان مثال اگر تعداد نفرات شما بيشتر از تعداد معين شده است، در اين مورد با مالك صحبت كنيد.
  • اگر حيوان خانگي به همراه داريد، بهتر است قبل از رزرو خانه يا سوئيت شرايط را از مالك سوال كنيد.

يكي از مزاياي اجاره هفتگي خانه در تهران اين است كه نيازي به هتل ها و قوانين سفت و سختشان نداريد، هتل هاي تهران هزينه هاي بسيار بالايي دارند و اصلا صرف نمي كند كه براي چند شب اقامت هزينه گزافي پرداخت كنيد، خانه هاي يك روزه و هفتگي داراي هزينه هاي بسيار كمتري هستند و با اثاثيه زندگي به شما تحويل داده مي شوند.

اجاره هفتگي خانه در تهران بدون نياز به پول پيش و با همه امكانات يك خانه كامل، معمولا صورت مي گيرد. پس اگر مسافر تهران بوديد، مي توانيد در هر منطقه اي از شمال شهر تا مركز و جنوب يك آپارتمان مبله اجاره كنيد و چند روز سفر خود به تهران را در جايي شبيه به خانه خودتان باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۹:۳۷ توسط:الفبا وب موضوع:

عايق الاستومري

 عايق الاستومري يكي از بهترين انواع عايق صدا است كه از مواد سلول بسته و انعطاف پذير پروپيلن، اتيلن و داين(EPDM) ساخته شده است. اين عايق مي تواند مناسب ترين گزينه براي انتخابي جايگزين بر عايق هاي سنتي باشد چرا كه اين عايق ها دوست دار محيط زيست مي باشند. عايق الاستومري از مواد غيرسمي تشكيل شده است و هيچ آسيبي را براي انسان و محيط زيست به همراه ندارد.

علاوه بر آن قابليت هاي فني بالايي كه در عايق هاي الاستومري وجود دارد، استفاده از اين عايق ها را در صنايع پتروشيمي و نفتي، صنايع خودروسازي و… ممكن ساخته است. عايق الاستومري مقامت بسيار بالايي در برابر برودت، حرارت، گردو غبار و مهم تر از همه رطوبت دارد.

كاربردهاي عايق الاستومري

فوم الاستومري سلول بسته از زمان اختراع در سال ۱۹۵۴ به عنوان عايق در لوله كشي مورد استفاده قرار مي گرفت. اين عايق به شكل فوم بوده و در طيف وسيعي از اشكال و ضخامت ها موجود است. اين عايق را مي توان به راحتي نصب كرد تا متناسب با انواع تجهيزات، از لوله كشي خانه هاي مسكوني گرفته تا چيلرهاي بزرگ تجاري باشد.

بعضي از عايق هاي الاستومري وجود دارند كه كليه الزامات از جمله رتبه بندي آتش، مسدود شدن سر و صدا و استانداردهاي كارآيي را براي انواع برنامه ها از جمله موارد زير را شامل مي شوند:

  • لوله هاي برودتي، خطوط آب سرد و گرم و لوله كشي آب سرد
  • اجزاي HVAC (گرمايش، تهويه و تهويه مطبوع)
  • سيستم هاي مجراي داخلي و خارجي
  • چيلرها
  • سيستم هاي مكانيكي در كاربردهاي صنعتي، دارويي و كاربردهاي دريايي و ساحلي
  • تأسيسات خورشيدي
  • مقاوم در برابر آلودگي، گرد و خاك، رطوبت و بخار آب و آلودگي هاي بيولوژيكي
  • مقاوم در برابر اوزون و اشعه ماوراء بنفش
  • صرفه جويي در مصرف انرژي و در نتيجه كاهش درصد كربن در ساختمان
  • مقاوم در مقابل فشار و ضربه
  • مقاومت بالا در برابر يخ زدگي
  • مقاوم در مقابل خوردگي و كپك
  • پايين بودن ضريب انتقال حرارت
  • نرم و انعطاف پذير
  • قابليت چسبندگي و رنگ پذيري بالا
  • نصب آسان به همراه خودبست
  • بدون فيبر و بدون توليد ريزگرد و غبار
  • غير سَمي

جهت بخشيدن ارامش و سكوت به خانه خود مي توانيد از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده در وب سايت با ما براي انواع عايق صدا تماس بگيريد. ناگفته نماند كه ما به شما مشاوره خريد عايق صدا مناسب به صورت رايگان را هم ارائه مي دهيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۰:۱۰ توسط:الفبا وب موضوع:

تعريف وكالت بلاعزل در قانون مدني

ساواپ بهترين اپليكيشن مشاوره و وكالت است. قانون گذار در ماده ۶۷۹ قانون مدني به موضوع وكالت بلاعزل اشاره كرده است؛ به موجب ماده مذكور موكل هر وقت كه بخواهد مي تواند وكيل را عزل كند مگر اينكه وكالت وكيل يا عدم عزل وي در ضمن عقد لازمي شرط شده باشد. به عنوان مثال در ضمن عقد ازدواج كه عقدي لازم است زوج به زوجه وكالت در طلاق مي دهد پس نمي تواند وكالت خود را پس گيرد.

البته اسقاط حق عزل تا جايي معتبر است كه خلاف نظم عمومي نباشد پس در وكالت عام كه ناظر به تمام امور موكل باشد اسقاط حق عزل موكل بطور دائمي باطل است، چون اعطاي چنين وكالتي با شخصيت و آزادي موكل تعارض دارد و خلاف نظم عمومي است مگر اينكه مقيد به مهلت شده باشد. براي همكاري با بهترين وكيل با ساواپ در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۰:۵۸ توسط:الفبا وب موضوع:

منظور از پرونده حقوقي چيست و چقدر زمان مي برد؟

ساواپ بهترين ارائه دهنده وكالت و مشاوره پرونده هاي حقوقي به شمار مي رود. مشكلات و معضلات موجود در جامعه، سبب شده است كه افراد براي احقاق حقوق، ناچارا متوسل به دستگاه قضايي شده و با طرح دعوا و تشريفات لازم، و ايجاد يك پرونده  خواستار رسيدگي قانوني به مشكلات خود باشند.

اگرچه مطابق با قانون از طرق ديگري از جمله داوري، ميانجيگري و… هم در مواردي مي توان اختلافات حاصله را حل و فصل نمود.

 اما به طور كلي و در تعريف پرونده حقوقي بايد بيان داشت كه:

در صورتي كه شخصي در اموري نظير، الزام به تنظيم سند، فسخ قرارداد و به طور كلي اختلافات رايج در قرارداد ها، مطالبه سفته و چك، اختلافات  و امور مربوط به ورثه، مطالبه خسارت و… با رعايت تشريفات لازم اقدام به ثبت دادخواست در شعب دادگاه يا دفاتر خدمات قضايي نمايد، خواسته وي همراه با مدارك و مستندات موجود كه ضميمه پرونده مي شود در قالب يك پرونده ايجاد شده، و به دادگاه صالح با توجه به نوع و ميزان خواسته براي رسيدگي ارجاع خواهد شد.

رسيدگي به پرونده هاي حقوقي چه مقدار زمان بر است؟

در خصوص تعيين مدت زمان به جهت رسيدگي در پرونده ها به طور كلي نمي توان زمان مشخصي را در نظر گرفت.

زيرا اولين تعيين اوقات دادگاه براي رسيدگي كاملا امري غير قابل پيش بيني بوده و ممكن است در حالت عادي به رسيدگي ماه ها و يا سال ها روند رسيدگي به يك پرونده به طول انجامد مگر اينكه در مواردي كه قانون تشخيص مي دهد، به پرونده به صورت  خارج از نوبت  رسيدگي شود.

دعاوي نظير تصرف عدواني، ممانعت و مزاحمت از حق از اين قبيل دعاوي مي باشند. براي پيگيري با ساواپ در ارتباط باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۰۴:۱۸ توسط:الفبا وب موضوع:

رفع مشكل سروصداي همسايه

سروصداي همسايه ها مي توانند رو مخ ترين چيزي باشند كه مجبور به تحمل آن مي شويم، فكر كنيد كسي در خانه خودش هم اسايش نداشته باشد و نتواند به راحتي استراحت كند. اين شرايط واقعا سخت و طاقت فرساست! عايق صدا شايد بتواند راه حل مناسبي باشد!

 

فكر كنيد كله سحر با صداي خنده همسايه بيدار شويد، سر ظهر كودكان بارها با صداي صحبت كردن همسايه بترسد و خوابش بهم بخورد يا اين كه همسايه شما در مواقعي از روز ساز تمرين مي كند و اصلا براي شما عصاب نذاشته!

شايد هم خودتان جزو همين همسابه هاي پرسروصدا هستيد كه مي خواهيد اين مشكل را حل كنيد اما نمي دانيد چگونه و به دنبال يك راه حل اساسي مي گرديد.

اگر همسايه شلوغ و پر سروصدايي داريد كه واقعا شما را خسته كرده و هرچقدر هم كه تذكر مي دهيد باز هم فايده اي ندارد به جز شكايت راه حل هاي مسالمت آميز زيادي است كه مي تواند مشكلاتتان را حل كند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۵۵ توسط:الفبا وب موضوع: