خودرو بَر خودرو بَر .

خودرو بَر

جذب صدا يا عايق صدا

بنظر شما جذب صدا يا عايق صدا صحيح است؟ عايق صدا همان كار جذب صدا را انجام ميدهد يا از هم جدا هستند؟شما ميدانيد كه براي مشكلتان جذب صدا يا عايق صدا ،كدام را انتخاب ميكنيد؟يا شايد هم اين يك اصطلاح براي بازارگرمي است تا محصولات بيشتري به فروش رود؟

 پس مشاهده ميكنيد كه تعداد مشكلات و مشترياني كه به ما مراجعه ميكنند و هركدام مشكل خاص خود را دارند و ميخواهند آن را حل كنند،بسيار متعدد هستند كه با مشاوره با كارشناسان ما ،درك بهتري از آنچه ميخواهند را بدست مي آورند. ما در اينجا تعدادي ازين مشكلات را بررسي ميكنيم تا تفاوت ها به ساده ترين روش قابل درك باشند.

در مقاله بهترين عايق صدا ملاحظه فرموديد كه عايق هاي صدا از هر لحاظ با هم تفاوت هايي دارند ولي تعدادي ازين عايق ها در ويژگي عايق صدا بودن با هم مشترك هستند.

جذب صدا يا عايق صدا

عايق هايي كه كارشان عايق صدا بودن است اصولا درداخل ساختار ديوار يا سقف ويا كف هستند.حال عايق صدا چه كاري انجام ميدهد؟

عايق صدا مانع ازين ميشود كه صدا از محيطي به محيط ديگر انتقال يابد.پس اگر مشكل شما اين است كه همسايتان سروصدا ميكند يا حيوان خانگي دارد و يا به هر دليل صدا شما را آزار ميدهد و باعث از دست رفتن آرامش شما ميشود ،شما نياز به عايق صدا در ديوار و يا سقف و يا كف خانه خود داريد.

عايق صدا در انواع و اقسام كاربرد و متريال هاي روز دنيا توسط گروه آپ دكو انجام ميشود و براي انتخاب عايق صدا براي خانه يا محيط كار بهتر است از مشاورين آپ دكو مشاوره بگيريد.

پس متوجه اين شديم كه عايق صدا مانع انتقال صدا و يا به حداقل رساندن ميزان صداي شما و يا همسايگانتان ميشود.

اما اگر شما يك استوديو موسيقي داريد يا هرمكاني كه ميخواهيد كيفيت صدا در آنجا افزايش داشته باشد از عايق هاي جذب صدا استفاده كنيد.

عايق هاي جذب صدا در واقع صداي منعكس شده از منبع صدا را جذب كرده وفركانس آن  طوري تغيير ميدهد كه صداييكه به گوش ميرسد زيباتر است.دليل اين موضوع اين است كه عايق هايي كه صدا را جذب ميكنند روي سطح بيروني ديوارها قرار دارند و به دليل نرم و لطيف بودن ،فركانس صدا به ذرات آن برخورد كرده و پژواك  حاصل ازآن زيباتر به نظر ميرسد.

پس تفاوت جذب صدا و عايق صدا در است كه عايق صدا در ساختار به كار ميرود و سطح نهايي آن سخت است و مانع از انتقال صدا به محيط ديگر ميشود، اما عايق جذب صدا سطح نرم داشته و فركانس صدا را تغيير داده و به زيباتر شدن آن كمك ميكند. اين نوع عايق ها به عايق هاي آكوستيك معروف هستند.

تمام اين عايق ها به طور تخصصي كاربرد خاص خود را دارند،شما نميتوانيد از هر فوم نرمي كه در بازار وجود دارد براي آكوستيك كردن محيط خود استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۵:۱۱ توسط:الفبا وب موضوع:

بهترين عايق صدا

بسياري از ساختمان سازان و حتي ساكنين به دنبال پايين ترين قيمت عايق صدا و يا عايق ارزان در جهت كم كردن صداي ديوار هاي مشترك و حتي ديوار هاي رو به خيابان يا جا هاي پر سر و صدا مي گردند. ما، در آپ دكو شما را در پيدا كردن اين نوع عايق ها راهنمايي مي كنيم

انجام  عايق صداي كم هزينه به روش خانگي

پس از شناسايي محل مورد نظر جهت انجام عايق، شما ميتوانيد با روش هاي ساده و صرف كمترين هزينه برخي ازين صدا ها را به حداقل برسانيد و يا در برخي موارد حتي صدا هاي مزاحم را قطع كنيد.

  1. براي مثال براي عايق كردن پنجره ها ،از نوارهاي عايق ميتوان استفاده كرد كه به راحتي قابل تهيه است و يا حتي اگر امكان پذير است سعي كنيد از پرده هاي ضخيم استفاده كنيد ؛اين كار تاحدودي مانع عبور صدا ميشود.
  1. راه حل ديگر براي عايق كردن ديوار مشترك اين است كه از وسايل خانه استفاده كنيد؛به اين صورت كه تا حد ممكن جرم ديوار مشترك را افزايش دهيد.از تابلوهاي نقاشي ويه تابلو فرشهاي دكوراتيو روي ديواراستفاده كنيد.حتي شما ميتوانيد با قرار دادن كتابخانه خود جلوي ديوار مشترك،بخش قابل توجهي از عبور صدا به داخل را كاهش دهيد.
  1. از پتو در روي ديوار و يا داخل ديوار مشترك استفاده كنيد.اگر در مرحله بازسازي خانه و ديوار خود هستيد شما ميتوانيد با قرار دادن لحاف پشمي بين ديوار،از عبور صدا جلوگيري كنيد،فقط در نظر داشته باشيد كه بايد پتو كل سطح ديوار را پوشانده باشد.هرچه ضخامت و فشردگي پتو بيشتر باشد تاثير بيشتري نيزدر جذب صدا دارد.
  1. اگر صداي همسايه پائيني شما را آزار ميدهد شما ميتواند از فرش در اتاق يا محل مورد نظر خود استفاده كنيد ،اما بايد فرش را طوري روي زمين قرار دهيد كه تمام سطح مورد نظر پوشانده شود.

 همچنين در بيشتر مواقع شما ميتوانيد با پوشاندن درزها از عبور صدا جلوگيري كنيد.حال پس از انجام تمام مراحل بالا،زماني فرا ميرسد كه ديگر به اين نتيجه ميرسيد بايد كار را به متخصص آن واگذار كرد.دراينجا شما بايد از مختخصصين عايق صدا كمك بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۲:۱۲ توسط:الفبا وب موضوع:

بهترين عايق صدا

بهترين عايق صدا را از آپ دكو بخواهيد! عايق هاي بسيار زيادي در بازار موجود است كه هركدام بسته به نوع كاربرد ميتوانند بهترين عملكرد را داشته باشند.شناخت بهترين عايق صدا ميتواند به ما اين كمك را كند كه از بين تمام عايق هاي موجود ،بهترين را براي محل مورد نظر خود انتخاب كنيم.

ما در اينجا به شما انواع ويژگي هاي بهترين عايق صدا را معرفي خواهيم كرد.كافيست كه تنها چند دقيقه از وقت گرانبهاي خود را صرف خواندن اين مطالب كنيد ،قطعا نتيجه آن انتخاب بهترين عايق صدا ميباشد تا شما را به آرامش دلخواهتان از محيط اطراف برساند.

اجراي عايق صدا را به متخصصين آپ دكو بسپاريد و بهترين نتيجه را بگيريد!

اين اطمينان به شما داده ميشود كه تمام اين ويژگي ها به بهترين نحو در تمام عايق هاي بكار رفته در گروه آپ دكو بارز است.و لازم به ذكر ايت كه تمام عايق هاي اجراء شده توسط آپ دكو داراي ضمانت نيز ميباشند و اين امر تنها اطمينان ما از عايق هايمان را گواه است.

همچنين ما در شركت آپ دكو، عايق هايي با كيفيت بسيار عالي و انحصاري را به مشتريان خود معرفي ميكنيم. لازم به ذكر است كه بهترين عايق ها نزد شركت عايق آپ دكو ميباشد.زيرا ما به شما مشتريان عزيز و دوست دار آرامش تمامي ويژگي هاي بهترين عايق را كه همگي ويژگي هاي عايق هاي به كار رفته در پروژه هاي آپ دكو ميباشد را معرفي كرديم كه تمامي اين ويژگي ها طبق تحقيقات و تجربيات چندين ساله ي گروه آپ دكو كه توسط متخصصين ساختمان و صدا و كارشناسان مجرب تهيه و اجراء شده است.

ما در آپ دكو بهترين عايق ها را متناسب با شرايط محل مورد نظرتان به شما عزيزان معرفي كرده و به صورت تضميني عايق صدا انجام ميدهيم.تمامي عايق هاي بكار رفته داراي دانسيته و كيفيت فوق العاده ميباشند كه ضخامت و نوع عايق ها به شرايط شما مشتريان عزيز بستگي دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۵۴ توسط:الفبا وب موضوع:

اجزا ثابت  بدنه اصلي خودرو بدنه هاي يكپارچه

اجزا ثابت  بدنه اصلي خودرو بدنه هاي يكپارچه

نويسنده : عليرضا فتحي كارشناس ارشد مكانيك شريف سايت خودرو لند

www.khodro.land

 بدنه اصلي خودرو - گرانترين قسمت اتومبيل است ، بدنه خودرو مي تواند اصلي ترين قسمت هر خودرو يا خاص ترين قسمت خودرو باشد كه نه تنها شكل ظاهري و زيبايي خودرو به آن مربوط ميشود بلكه استحكام سازه خودرو ايروديناميك آن و رفتار خودرو نيز به آن بستگي دارد.

بدنه خودروي مدرن متشكل از: بخش محفظه موتور ، سالن و صندوق عقب است

 سازه اصلي  بدنه خودرو پشتيباني وسيله نقليه است كه تمام اجزاي ديگر به آن متصل هستند.  در بعضي از بدنه ها بخصوص خودرو هاي كوچك ، شاسي و بدنه بصورت يك پارچه است و به هم متصل كه به اين قبيل بدنه هاي يكپارچه گفته ميشود.

 و در بعضي خودرو كه معمولا خودروهاي سايز بزرگتر هستند بدنه و شاسي دو عضو جدا از هم ميباشند كه با اتصالات مفصلي و فنر بندي به هم متصل ميگردند ماندد SUV هاي بزرگ و كاميون ها كه همگي داراي يك قاب جداگانه به عنوان شاسي مي باشند.

 

اجزاي خودرو هاي امروزي را بشرح ذيل ميتوان معرفي كرد

  • شاسي جلو يا front spar
  • پنل جلو يا front panel
  • ستون جلوscreen pillar
  • پنل سقف roof panel
  • ستون عقب rear quarter panel
  • گلگير عقب body quarter
  • صندوق عقب panel trunk
  • ستون مركزي centre pillar
  • ركاب sill
  • شاسي كفي مركزي centre tunnel
  • كف پايي base
  • گلگير داخلي جلو

اين 12 عضو بطور معمول جزو اجزا ثابت بدنه اصلي ما هستند كه ما بهش ميگيم اطاق البته اجزا ديگري بر روي اين بده نصب ميشوند كه اجزا خارجي بدنه نام گذاريشون ميكنيم .

اين 12 عضو بطور معمول وظيفه تحمل فشار هاي ناشي از وزن خودرو ، وزن بار و تنش هاي ناشي از حركت را بعهده دارند در شكل زير بصورت رنگي ميتوان توزيع تنش را بصورت شماتيك جهت اتومبيل هاي مدرن روز ديد كه البته آلياژ بهينه نيز در آن جهت تحمل فشار ها معرفي شده است.

بدنه خودرو براي حمل كالا (كاميون) يا حمل مسافر (اتومبيل مسافري) طراحي شده است. انواع مختلفي از بدنه خودرو وجود دارد كه از لحاظ هدف متفاوت هستند: از نظر هدف (كاميون ، مسافر ، مسافر باري ، ويژه) و از نظر ساخت (اسكلت ، نيم اسكلت ، غير اسكلت).

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۵:۱۸ توسط:الفبا وب موضوع:

عايق صوتي روكار

بيشتر ما انسان ها از صدا ها آرامش دريافت ميكنيم و بهترين لحظات زندگي خود را با يك صداي زيبا و دلنشين ،آن را  در قلب و ذهن خود به يادماندني ميكنيم. يا گاهي به طبيعت رفته تا صداي طبيعت را عامل آرامش خود ساخته و آخر هفته به ياد ماندني و آرامش وصف ناشدني را براي خود داشته باشيم،صداي خنده و بازي كودكانمان گاهي بهترين صدايي ميتواند باشد كه به گوشمان خورده.

اما آيا تا بحال پيش آمده است كه وسط شلوغي خيابان و هياهو و شلوغي احساس آرامش كنيد؟ يا حتي تا بحال پيش آمده برايتان كه پنجره اتاق خود را باز كنيد و صداي عبور وسايل نقليه و بوق و شلوغي باعث ايجاد ارامش شما شود يا اصلا برايتان مهم نباشد و اصلا موجب اذيت شما نشود؟ و يا صداي تلوزيون همسايه براي شما جذاب و دلنشين باشد؟صداي گريه نوزاد در نيمه شب ها از ديوار همسايه چطور،جالب است يا با آن اصلا مشكلي نداريد؟؟

و هزاران صداي ديگر كه روزانه آن را در اطراف خود ميشنويم،آيا در همه حال و در همه زمان قابل تحمل و زيباست؟صداي موسيقي هميشه برايتان آرامش و شادي به همراه دارد؟

پس ميبينيم و آن را هر روزه احساس ميكنيم كه گاهي همه ما به سكوت مطلق نياز داريم تا از هياهو و شلوغي جداشده و تنها لحظاتي را تمركز كنيم.مثلا براي امتحان فردا ذهنمان را آماده كرده و در سكوت كارهايمان را انجام دهيم و يا اصلا افراد سالمند در آرامش استراحت كرده و يا …

همه ي ما انسان ها در برخي از ساعات روز ،حتي براي چند دقيقه نياز به آرامش داريم تا خود را براي ادامه زندگي و كار هاي روزمره آماده كنيم و روز پر انرژي را آغاز كنيم.

 

عايق صوتي روكار


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۲:۲۱ توسط:الفبا وب موضوع:

شماره خودروبر بندر عباس

همانطور كه مي دانيد خودرهايي كه داراي پلاك ثبتي نيستند تا زماني كه پلاك نخورده باشند اجازه هيچ گونه تردد بين شهري و درون شهري را نخواهند داشت. بنابراين در چنين شرايطي براي حمل خودرو نياز به خودروبر كفي استاندارد بوده كه در امن ترين شرايط اتومبيل را جا به جا كند. براي ثبت سفارش با شماره خودروبر بندر عباس تماس بگيريد.

خودروبر پارستحويل خودروهاي سالم درب منزل

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه خودرو خود را براي تعمير به تعميرگاه فرستاده باشيد و يا خودرويي را از شركت درخواست داده ايد و مايليد آن را درب منزل تحويل بگيريد، در اين شرايط استفاده از كفي خودروبر بهترين انتخاب خواهد بود.

جايجايي خودروهايي با مشكل فني يا فرسوده

در شرايطي كه خودرو شما دچار نقص فني شده باشد بطوري كه امكان روشن كردن و يا جا به جايي آن وجود نداشته باشد تنها راه ممكن و ايمن براي انتقال خودرو به تعميرگاه استفاده از خودروبر خواهد بود. البته در گاهي به حدي خودرو فرسوده و از كار افتاده بوده كه باز هم امكان روشن شدن و حركت خودرو وجود ندارد. در اين شرايط هم بايد از خودروبر استفاده كرد.

حمل و نقل خودروهاي كلاسيك و قديمي

گاهي شما قصد جا به جايي خودروهاي كلاسيك و قديمي را داريد. اين خودروها بيشتر اجازه تردد نداشته و جنبه نمايشگاهي دارند در اين شرايط هم براي جا به جايي خودرو تنها گزينه ممكن استفاده از خودروبر كفي استاندارد خواهد بود.

حمل خودروهاي تصادفي

متاسفانه در برخي از حوادث رانندگي، شدت تصادف و خسارت وارده به حدي بوده كه امكان حركت خودرو به خودي خود وجود نداشته و احتمال تشديد خسارات وجود خواهد داشت. بنابراين در اين مواقع اولين اقدام براي جا به جايي خودرو تماس با مراكز حمل خودرو با كفي استاندارد است تا از بروز سوانح بعدي جلوگيري شود.

حمل ادوات و تجهيزات كشاوزي

گاهي بايد تا تجهيزات كشاورزي از مكاني به مكان ديگر جا به جا شود. از آنجايي كه امكان تردد اين وسايل در مسيرهاي جاده اي امكانپذير نيست بهتر است از خودروبر براي جا به جايي آن ها استفاده شود.

خودروبر پارسحمل ماشين آلات صنعتي يا وسايلي كه امكان تردد در جاده هاي شهري و بين شهري را ندارند

حمل ماشين آلات صنعتي به محل كارخانه يكي از موارد بسيار معمول است. در اين شرايط استفاده از خودروبر گزينه مناسبي خواهد بود. مواردي را در نظر بگيريد كه قصد جا به جايي وسيله نقليه اي را داريد كه امكان تردد آن روي خشكي وجود ندارد مانند قايق هاي تفريحي يا قايق موتوري. هرچند ممكن است به ندرت چنين نيازي حس شود اما باز در اين شرايط هم كفي خودروبر گزينه اول براي حمل است. براي اطلاع از هزينه ها با شماره خودروبر بندر عباس تماس بگيريد.

درباره شهر بندر عباس

استان هرمزگان با وسعت ۸/۶۸۴۷۵ كيلومتر مربع در جنوب ايران، ما بين مختصات جغرافيايي ۲۵ درجه و ۲۳ دقيقه تا ۲۸ درجه و ۵۷ دقيقه عرض شمالي و ۵۲ درجه و ۴۱ دقيقه تا ۵۹ درجه و ۱۵ دقيقه طول شرقي از نصف النهار گرينويچ واقع شده است. شهرستان بندرعباس در شمال تنگه هرمز قرار دارد و مركز استان هرمزگان است. وسعت اين شهرستان ۲۷۳۱۶ كيلومتر مربع است. در حال حاضر، استان هرمزگان داراي ۱۰ شهرستان، ۲۱ بخش و ۷۰ دهستان است. قريب به ۱۰۰۰ كيلومتر مرز آبي با خليج فارس و درياي عمان و تنگه استراتژيك هرمز وجهه خاصي به استان بخشيده است.

شهرستان بندرعباس در شمال تنگه هرمز قرار دارد. وسعت آن ۲۷۳۱۶ كيلومتر مربع است. اين شهرستان از سمت شمال به شهرستان حاجي آباد و از سمت شرق به شهرستان هاي ميناب و رودان، از غرب به شهرستانهاي: بندرخمير و بندر لنگه، و از جنوب به خليج فارس و جزيره قشم محدود است.

شهر بندر عباس مركز شهرستان بندر عباس است. وسعت اين شهر كه در ساحل خليج فارس واقع شده است حدود ۴۵ كيلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دريا ۱۰ متر است.

نزديك ترين شهر به بندرعباس شهر قشم (مركز جزيره قشم) با حدود ۲۸ كيلومتر است. فاصله بندرعباس تا تهران ۱۳۳۳ كيلومتر است.

شهر بندر عباس از شمال به ارتفاعات و كوه ها و از جنوب به دريا منتهي ميشود؛ بنابراين موضوع شيب عمومي شهر در راستاي شمال به جنوب است. بخش وسيع و قابل توجهي از شهر از جمله محله سورو در جنوب غربي شهر و جنوب خيابان امام خميني حد فاصل خور شيلات و خورگورسوزان و جنوب محله نخل ناخدا داراي سطحي هموار بوده واز ارتفاعي بين ۰٫۶ متر تا حداكثر ۵ از سطح دريا برخور دار است. در صورت نياز به عمليات خودروبري، مي توانيد با شماره خودروبر بندرعباس تماس بگيريد.

 

شماره خودروبر بندر عباس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۵:۳۳ توسط:الفبا وب موضوع:

شماره خودروبر بندر عباس

همانطور كه مي دانيد خودرهايي كه داراي پلاك ثبتي نيستند تا زماني كه پلاك نخورده باشند اجازه هيچ گونه تردد بين شهري و درون شهري را نخواهند داشت. بنابراين در چنين شرايطي براي حمل خودرو نياز به خودروبر كفي استاندارد بوده كه در امن ترين شرايط اتومبيل را جا به جا كند. براي ثبت سفارش با شماره خودروبر بندر عباس تماس بگيريد.

خودروبر پارستحويل خودروهاي سالم درب منزل

شايد براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه خودرو خود را براي تعمير به تعميرگاه فرستاده باشيد و يا خودرويي را از شركت درخواست داده ايد و مايليد آن را درب منزل تحويل بگيريد، در اين شرايط استفاده از كفي خودروبر بهترين انتخاب خواهد بود.

جايجايي خودروهايي با مشكل فني يا فرسوده

در شرايطي كه خودرو شما دچار نقص فني شده باشد بطوري كه امكان روشن كردن و يا جا به جايي آن وجود نداشته باشد تنها راه ممكن و ايمن براي انتقال خودرو به تعميرگاه استفاده از خودروبر خواهد بود. البته در گاهي به حدي خودرو فرسوده و از كار افتاده بوده كه باز هم امكان روشن شدن و حركت خودرو وجود ندارد. در اين شرايط هم بايد از خودروبر استفاده كرد.

حمل و نقل خودروهاي كلاسيك و قديمي

گاهي شما قصد جا به جايي خودروهاي كلاسيك و قديمي را داريد. اين خودروها بيشتر اجازه تردد نداشته و جنبه نمايشگاهي دارند در اين شرايط هم براي جا به جايي خودرو تنها گزينه ممكن استفاده از خودروبر كفي استاندارد خواهد بود.

حمل خودروهاي تصادفي

متاسفانه در برخي از حوادث رانندگي، شدت تصادف و خسارت وارده به حدي بوده كه امكان حركت خودرو به خودي خود وجود نداشته و احتمال تشديد خسارات وجود خواهد داشت. بنابراين در اين مواقع اولين اقدام براي جا به جايي خودرو تماس با مراكز حمل خودرو با كفي استاندارد است تا از بروز سوانح بعدي جلوگيري شود.

حمل ادوات و تجهيزات كشاوزي

گاهي بايد تا تجهيزات كشاورزي از مكاني به مكان ديگر جا به جا شود. از آنجايي كه امكان تردد اين وسايل در مسيرهاي جاده اي امكانپذير نيست بهتر است از خودروبر براي جا به جايي آن ها استفاده شود.

خودروبر پارسحمل ماشين آلات صنعتي يا وسايلي كه امكان تردد در جاده هاي شهري و بين شهري را ندارند

حمل ماشين آلات صنعتي به محل كارخانه يكي از موارد بسيار معمول است. در اين شرايط استفاده از خودروبر گزينه مناسبي خواهد بود. مواردي را در نظر بگيريد كه قصد جا به جايي وسيله نقليه اي را داريد كه امكان تردد آن روي خشكي وجود ندارد مانند قايق هاي تفريحي يا قايق موتوري. هرچند ممكن است به ندرت چنين نيازي حس شود اما باز در اين شرايط هم كفي خودروبر گزينه اول براي حمل است. براي اطلاع از هزينه ها با شماره خودروبر بندر عباس تماس بگيريد.

درباره شهر بندر عباس

استان هرمزگان با وسعت ۸/۶۸۴۷۵ كيلومتر مربع در جنوب ايران، ما بين مختصات جغرافيايي ۲۵ درجه و ۲۳ دقيقه تا ۲۸ درجه و ۵۷ دقيقه عرض شمالي و ۵۲ درجه و ۴۱ دقيقه تا ۵۹ درجه و ۱۵ دقيقه طول شرقي از نصف النهار گرينويچ واقع شده است. شهرستان بندرعباس در شمال تنگه هرمز قرار دارد و مركز استان هرمزگان است. وسعت اين شهرستان ۲۷۳۱۶ كيلومتر مربع است. در حال حاضر، استان هرمزگان داراي ۱۰ شهرستان، ۲۱ بخش و ۷۰ دهستان است. قريب به ۱۰۰۰ كيلومتر مرز آبي با خليج فارس و درياي عمان و تنگه استراتژيك هرمز وجهه خاصي به استان بخشيده است.

شهرستان بندرعباس در شمال تنگه هرمز قرار دارد. وسعت آن ۲۷۳۱۶ كيلومتر مربع است. اين شهرستان از سمت شمال به شهرستان حاجي آباد و از سمت شرق به شهرستان هاي ميناب و رودان، از غرب به شهرستانهاي: بندرخمير و بندر لنگه، و از جنوب به خليج فارس و جزيره قشم محدود است.

شهر بندر عباس مركز شهرستان بندر عباس است. وسعت اين شهر كه در ساحل خليج فارس واقع شده است حدود ۴۵ كيلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دريا ۱۰ متر است.

نزديك ترين شهر به بندرعباس شهر قشم (مركز جزيره قشم) با حدود ۲۸ كيلومتر است. فاصله بندرعباس تا تهران ۱۳۳۳ كيلومتر است.

شهر بندر عباس از شمال به ارتفاعات و كوه ها و از جنوب به دريا منتهي ميشود؛ بنابراين موضوع شيب عمومي شهر در راستاي شمال به جنوب است. بخش وسيع و قابل توجهي از شهر از جمله محله سورو در جنوب غربي شهر و جنوب خيابان امام خميني حد فاصل خور شيلات و خورگورسوزان و جنوب محله نخل ناخدا داراي سطحي هموار بوده واز ارتفاعي بين ۰٫۶ متر تا حداكثر ۵ از سطح دريا برخور دار است. در صورت نياز به عمليات خودروبري، مي توانيد با شماره خودروبر بندرعباس تماس بگيريد.

 

شماره خودروبر بندر عباس


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۲۴:۴۷ توسط:الفبا وب موضوع:

شماره خودروبر شهرستان

در مطلب چرخگير يا خودرو بر مواقعي كه نياز به استفاده از خودرو بر داريد را براي شما توضيح داديم؛ اما اينجا مي خواهيم به توضيح اين موضوع بپردازيم كه چرا بايد اين كار را انجام دهيد. هزينه خودرو بر چقدر است؟ براي اطلاعات بيشتر از طريق راه هاي ارتباطي ذكر شده با شماره خودروبر شهرستان در اين وب سايت با ما تماس بگيريد.

نوع جديدي از وسايل مربوط به حمل و نقل خودرو، خودرو بر  است كه تفاوتي با خودرو برهاي معمولي كه اغلب در گوشه و كنار شهر ديده ايد دارد و اين تفاوت اين است كه خودرو بر  امكان زاويه كفي حمل بار بر اساس وضعيت جاده و همچنين نياز راننده به صورت اتوماتيك و با استفاده از جك هاي هيدروليكي را دارد.

استفاده از شماره خودروبر شهرستان  بسيار ايمن تر از نمونه هاي قبلي است و نوعي حمل و نقل مدرن خودرو به حساب مي آيد و قابليت هاي آن از يك يدك كش خودرو معمولي بيشتر است. با استفاده از خودرو بر  صاحبان خودروهاي لوكس مي توانند با خيالي راحت خودرو خود را به صورت كاملا مطمئن و ضمانت شده است محلي به محل ديگر منتقل كند.

شماره خودروبر شهرستان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۳:۰۶ توسط:الفبا وب موضوع:

خودرو بر قزوين

ما يك شركت معروف و ارزان هم در شهر تهران مي باشيم و خدمات خودرو بر قزوين را با ارزان ترين قيمت به شما مشتريان عزيز ارائه مي دهيم.

اين را مي دانيم شركت هاي باربري وجود دارند كه اين كار را با كمترين قميت انجام مي دهند اما خيلي از آن ها معتبر و مطمئن نيستند پس شركتي را انتخاب نماييد كه معتبر و مطمئن باشد. با ما ديگر نگران قيمت نباشيد و جابجايي خودرو هايتان را به شركت ما بسپاريد.

جابجايي خودرو با تريلي خودرو بر از تهران به شهرستان را شركت ما هم انجام مي دهد. الوبار متخصص جابجايي خودرو با تريلي از تهران به شهرستان است. ما خودرو هايتان را با بالاترين كيفيت به همراه بيمه نامه و بارنامه دولتي از تهران به شهرستان انجام مي دهيم.

شركت ما از تهران به تمام شهرستان ها خدمات جابجايي خودرو با تريلي را ارائه مي دهد. ما با كمترين هزينه و بهترين كيفيت جابجايي خودرو با خودرو بر را براي شما مشتريان عزيز انجام مي دهيم تا هيچ نگراني بابت هزينه نداشته باشيد.

خودرو بر قزوين

جابجايي خودرو با تريلي خودرو بر با دريافت مشاوره رايگان را هم از شركت معتبر ما بخواهيد. ما خدمات دريافت مشاوره رايگان را به صورت همه روزه به شما عزيزان ارائه مي دهيم. مشاوران و نيروها ما به صورت همه روزه شما را راهنمايي و مشاوره مي دهند تا بهترين انتخاب را براي جابجايي خودرو هايتان را انجام بدهيد.

مشاوره باعث مي گردد هزينه كمتري را براي جابجايي خودرو هايتان پرداخت نماييد. با ما نگران هيچي نباشيد و براي جابجايي خودرو هايتان با تريلي با نيروها و مشاوران شركت ما تماس بگيريد و بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

اكز تاريخي، هر هدفي كه داشته باشيد از بازديد از  اين شهر را براي شما تامين مي نمايد. البته آب و هواي معتدل آن هم بي تاثير نيست در جذب گردشگر به اين شهر.

شماره خودرو بر شهر قزوين

براي ثبت سفارش براي جابجايي خودرو با خودرو بر مي توانيد هم از طريق وبسايت الوبار اين كار را انجام بدهيد و هم مي توانيد با تماس با نيروها ما ثبت سفارش بكنيد. نيروها ما به صورت همه روزه آماده ثبت سفارش شما عزيزان هم مي باشند. با ما نگران جابجايي خودرو هايتان نباشيد و آن را به شركت ما بسپاريد ما جابجايي خودرو را با تريلي ماشين بر را با بهترين كيفيت براي شما مشتريان عزيز انجام مي دهيم. شماره خودرو بر قزوين 09191146093 است و شما مي توانيد با تماس با اين شماره، درخواست خود را ثبت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۴:۵۹ توسط:الفبا وب موضوع:

شماره خودروبر يزد

 

شماره خودروبر يزد 09191146093 بوده و شما مي توانيد از طريق تماس با ما سفارشات خود را ثبت كنيد!

از ديگر مزيت هاي خودرو سوار مي توان به وجود تجهيزات و امكانات بيشتر براي رعايت اصول ايمني اشاره كرد. در خودرو سوار تجهيزاني مانند چرخ گير براي مهار چرخ هاي خودرو و ثايت نگهداشتن خودرو وجود دارد كه ايمني حمل خودرو را دو چندان مي كند. در كنار رعايت مسائل ايمني، يكي ديگر از جذابيت هاي خودروبر امكان حمل سريعتر خودرو به مقصد است.

درباره شهر يزد

شهر يزد يكي از شهر هاي گرم و خشك كشور ايران است كه در بين دو كوه شيركوه و خرانق واقع شده است، اين شهر در واقع در يك دشت بين دو كوه واقع شده بوده كه همين موضوع باعث خشكي بيش از حد اين شهر شده است. شهر يزد با برخي از شهرهاي بزرگ از جمله ميبد، اردكان، بافق، اصفهان، تفت، ابركوه و مهريز همسايه است، ارتفاع اين شهر از سطح دريا ۱۲۰۰ متر است.

استان يزد داراي ۱۰شهرستان (يزد، ابركوه، اردكان، بافق، تفت، خاتم، صدوق، طبس، مهريز و ميبد)، ۲۳ شهر، ۲۰ بخش و۵۱ دهستان بوده با استان هاي سمنان از شمال غرب، اصفهان از غرب، فارس از جنوب غرب، خراسان جنوبي از شرق، خراسان رضوي از شمال شرق وكرمان از شرق وجنوب شرق همسايه است.

چرا بايد خودروبر پارس

از جمله مزيت هاي خودروبر يزد مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • چندين سال سابقه درخشان در حوزه تعمير و حمل خودرو به سراسر ايران
  • همكاري با شركت ها و ارگان هاي مهم كشور
  • ارائه خدمات مشاوره رايگان
  • پشتيباني 24 ساعته
  • استفاده از كادري مجرب و متعهد
  • سرعت عمل و دقت بالا در ارائه خدمات
  • استفاده از تجهيزات پيشرفته حمل خودرو
  • حمل خودرو به سراسر ايران

تماس با شماره خودروبر يزد

براي دريافت مشاوره و خدمات تخصصي حمل خودرو با شماره 09191146093 تماس بگيريد. ما در مجموعه خودروبر پارس در خدمت شما هستيم. فاصله شما با دريافت خدمات فقط يك تماس تلفني است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۶:۳۵ توسط:الفبا وب موضوع: